Hotel Telstar

5 reviews over Hotel Telstar in het Nederlands

Zeldzaam smerig en gehorig

Natascha
7-9-2017

Goedkoop hotel dat nog plaats had in drukke periode. Na één nacht begreep ik waarom: zelden zo'n vies, gehorig en aftands hotel meegemaakt - en ik ben veel gewend. Had voor 6 nachten geboekt, maar ben na 1 nacht weggevlucht. Deuren die slecht sluiten, wanden van karton (ieder woord bij de buren was letterlijk te volgen, nog los van het lawaai dat van de straat binnendrong), ouwe meuk, slecht bed, onbestemde vlekken, douchekop bruin van de viezigheid, doucheputje verstopt van de haren en andere viezigheid, dikke laag grijs stof op de ventilator - die het bovendien niet deed - en maag- en darmkrampen binnen een uur na het ontbijt. Klachten werden weggewuifd. De 35 euro per nacht waren er 35 te veel. Drie sterren zijn er drie teveel. Parkeren is niet gratis, zoals ze adverteren, maar kost 10 euro per dag en is niet verstandig, want er is nauwelijks ruimte. Zelfs met een piepklein autootje kom je er niet zonder krassen uit.

Oude reviews (archief)

niet super, maar te doen

Marit
2-8-2009

weekje in dit hotel gezeten. Het was geen super hotel, maar het was wel hoe ik het me voorgesteld had.

Ligging is super, binnen 2 minuten sta je op het strand en binnen 10 minuten in de kroeg.

Wij hadden er alleen ontbijt bij zitten, maar de croisants waren goed te eten. De taart ook. er was inderdaad weinig variatie. Ook waren ze een beetje sloom met afruimen en bijvullen.

Wij hebben geen problemen gehad met de kamer. Het was oud, maar schoon. Zelfs een keer schone handdoeken gekregen.

Naar mijn weten was dit het goedkoopste hotel in Rimini en wat wil je dan? Dan kun je gewoon geen 5 sterren verwachten, maar wij hebben er een prima week gehad!

Slecht

Annelies
25-9-2008

Slecht onderhouden hotel met verschrikkelijk vieze en oude kamers. Op de site is dit helemaal anders voorgesteld. Het eten is elke dag hetzelfde en is helemaal niet lekker.

Alleen de ligging is positief, vlak bij het strand en de winkeltjes.

Geen hotel Telstar meer voor mij.

Slechte ervaring

Jill
30-8-2008

De foto's op internet van dit hotel stemmen niet overeen met de realiteit. Onze kamer was een ramp. Schimmel in de douche, verroest water + kranen, beschimmelde handdoeken in een kast gestoken,...

Het eten is niet gevarieerd, ontbijt is niet lekker en elke dag pasta!

Mij zie je nooit meer terug in dit hotel!

Dit nooit meer!

angelique
7-8-2008

We zouden hier drie nachten blijven maar zijn na 2 ergens anders heen gegaan. De kamer viel bijna uit elkaar (gordijn viel naar beneden, toiletbril brak af, met een beetje wind trilde het glas in de sponning. De bedden waren spiraalbedden waar je doorheen zakt, dus wakker worden met rugpijn.Ze hadden geen handdoeken maar maar grote dunne doekjes (luierdoeken leken het wel) En de kamer had geen airco. Voor zeezicht moest je het hoekje om kijken. Het ontbijt was niet te eten, broodjes waren helemaal uitgedroogd en keihard. De ligging was wel goed, binnen 2 minuten stond je op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Telstar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Telstar in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Telstar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Telstar scoort een 2.42 uit 10 op basis van 7 reviews.