Hotel Tamanco

11 reviews over Hotel Tamanco in het Nederlands

Een absolute No Go!

Hans van't Hof
10-4-2016

Onlangs 2 nachten doorgebracht in dit hotel. Waar die sterren vandaag komen is mij een raadsel..... Grote kamer met bedden als beton. Onvriendelijk personeel met uitzondering van het meisje aan de balie. Ontbijt zeer matig, diner idem dito. Tweede diner niet afgewacht maar gauw naar de eerste de beste pizzeria. Maar dan: tweede nacht brandalarm. Paniek alom natuurlijk, met name onder de wat oudere gasten ! Tot overmaat van ramp probeert de nachtwaker middels de hoofdschakelaar het brandalarm af te zetten. Alles gaat uit in het hotel, behalve het alarm. Uiteindelijk de meesten beneden gekregen vanaf de 5e verdieping. Later bleek iemand op de kamer gerookt te hebben. De eigenaar vond het voldoende om het af te doen met een "welterusten". Ik snap best wel dat er een verhouding zit tussen prijs en kwaliteit maar dit kan echt niet !

Een grote teleurstelling

Claim
8-11-2015

Naargeestige kamers, Ontbijt van oude broodjes, jam, kaas, ham en soms wat ei (en inderdaad, wij gingen ook naar de bakker). Avondeten goor, snel en weinig. Bijvragen ho maar; 'keuken' was al dicht.

Her personeel is een droevenis. Tegen elkaar schreeuwen, tegen de gasten schreeuwen.Zes woorden voor dit hotel: MET EEN GROTE BOOG OMHEEN GAAN!

Van de goede beoordelingen kan mij niet voorstellen dat zij er inderdaad geweest zijn.

Fijne plek

ittepit4you
22-10-2013

Wij zijn vijf nachten in dit hotel verbleven met reisorganisatie en zijn zeer tevreden over de kamers , het eten en de sfeer.

Heel vriendelijk en behulpzaam en klantvriendelijk personeel.

We zouden er zo weer naartoe gaan.

Het eten was ook goed.

Dit nooit meer

agnes bloem
8-10-2013

Het ontbijt droge broodjes jam ham en kaas geen yoghurt e.d.

Het diner in sneltreinvaart geserveerd geen afwisseling en smakeloos.

3 nachten niet geslapen door lawaai makende jongeren die op doorreis waren.

Dit nooit meer ik snap niet dat touroperatorg nog met dit hotel zaken doet

nooit meer

C.F.Mulling
6-10-2013

Hotel slecht diner zeer eentonig Snel eten alles wordt onder je handen weggehaald Als toetje afwisselend appel druiven perzik Ontbijt iedere dag zelfde witte broodje dat uit elkaar valt Lawaai "sNachts iedere avond nieuwe gastenDrankjes goedkoop dat is ook het enige plus punt

zeker geen aanrader dit hotel

HMHekman
4-10-2013

Het hotel heeft heel weinig ruimte om even als groep te zitten, of gezellig een biertje te drinken. Het eten was minimal, nog nooit meegemaakt dat gasten brood gingen halen bij de bakker, voordat ze naar het ontbijt buffet gingen, dit was de eerste keer en we hebben er dankbaar gebruik van gemaakt. Dat reisorganisaties gebruik maken van dit hotel was duidelijk, vrijwel elke dag kwamen er nieuwe gasten vaak voor 1 nacht.

Het diner was zeer eentonig en met een appel als nagerecht op 4 van de 7 dagen hoef je in ieder geval niet op je lijn te letten! Zo heeft elk nadeel een voordeel omdat ook het overige dat in sneltreinvaart werd geserveerd niet bijzonder was.De drankjes waren super goedkoop dat is zeker een vermelding waard,

gezellig hotel

Wim
18-11-2012

In tegenstelling tot eerdere berichten is ons dit hotel goed bevallen. Kamers waren voldoende, niet heel ruim. Ontbijt was beneden de maat. Het brood was droog en geen variatie. Daar tegenover staat dat het diner gewoon goed was. Gevarieerd en lekker. (wel begrepen dat het in het verleden wel minder is geweest). Heel gezellig en behulpzaam personeel. Consumpties wat prijs betreft heel acceptabel. Al met al prima naar mijn zin gehad. We waren laat in het jaar, dus veel winkeltjes en hotels waren al gesloten. De gezelligheid aan de boulevard was er dus niet meer.

Sombere herinnering

Plaskransen
15-9-2012

Dit was een droevig dieptepunt van massatoerisme, elke avond weer dat smakeloze voedsel, steeds hetzelfde, na aandringen verscheen er dan een grote tractatie: een groen gekleurd gekookt ei.

Onbegrijpelijk dat onze reisorganisaties dit zogenaamde hotel nog steeds durven aan te bieden.

Enig pluspunt: twee ruime liften. Overigens een sombere herinnering aan vooral abominabel eten.

Rustige plaats, Eten moet uitgebreider

a.taekema
19-10-2011

Riministad is een mooie plaats. Ligging van hotel is lekker rustig(Rimini-zuid) maar dicht bij zee. De kamers waren prima. De mannelijke personeelsleden waren vriendelijker dan de 2vrouwen ( te stil). Het ontbijt en dinner moet veel uitgebreider en versere broodjes. In Riminstad kan je met de bus/trein naar Rome en naar veel plaatsen/landen erom heen. Dat is goed.

boek geen diner bij

m merks
13-10-2011

Een aardig hotel dicht bij het strand maar het eten is niet meer van deze tijd.

Geen keuze, en meestal zeer slecht klaar gemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tamanco in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tamanco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tamanco scoort een 4.41 uit 10 op basis van 11 reviews.