Hotel Susy

Hotel Susy

We hebben een aantal aanbieders voor Susy voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Susy

Välstädat och vackert

Erne Persson
5-10-2010

Var på bussresa med Scandorama i september 07. Bodde på Susy, som var ett underbart hotell, med vänlig personal, bra frukost och goda middagar.Stor fin pool med litet gym. Mvh EP of Sweden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Susy in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Susy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Susy scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.