Hotel Stella d'Italia

HotelWeer vandaag28°20°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Stella d'Italia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Stella d'Italia

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Klimatyczne miejsce

Kinga
31-8-2017

Blisko plaży i blisko promenady, przy przytulnym placu, na którym jest mnóstwo zieleni i ogródki kawiarni. Bardzo dobre jedzenie, pokoje czyściutkie, klimatyzowane, z balkonem, choć mogłyby być większe. Ogólnie spędziliśmy tam bardzo miłe wakacje - takie włoskie Dolce Vita...

Hotel Stella-Na NIE!

Mietek
30-1-2013

Położenie hotelu jest fajne,ale sam hotel to noclegownia.Dużo tam kolonistów,a mniej wczasowiczów.Marne jedzenie,malutkie bez klimy pokoiki.Raczej tam nie wrócę.Dla mało wymagających gości,a raczej dla młodzieży kolonialnej.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella d'Italia in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella d'Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stella d'Italia scoort een 7.75 uit 10 op basis van 2 reviews.