Hotel San Remo

Hotel San Remo
4,2

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor San Remo voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel San Remo in het Nederlands

Matig

Carola
24-9-2009

We sliepen op stapelbedden, de douchekop was stuk, de wc-bril hing er los aan, de airconditioning bestond uit een lamp met ronddraaiende wieken die bijna van het plafond af tolde en de kamer was piepklein. Daarentegen was alles wel schoon, was het personeel vriendelijk, was er een mooi dakterras en had het een ideale ligging. Vanuit onze kamer kon je de zee zelfs zien. Over het algemeen beschouwd is het hotel niet geweldig, maar ook geen afrader.

Gereisd Met vrienden in januari 2009

geen waar voor je geld

Margien
18-7-2009

De kamers waren klein, het was er erg warm, omdat er geen airconditioning was. Het ontbijt was matig, het beperkte zich vooral tot brood met jam. Ik vond de kwaliteit/prijs verhouding niet goed, teveel geld voor wat ze bieden. De service was daarentegen wel goed, als er iets kapot ging werd je ook meteen geholpen.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Remo in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Remo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.