Appartement Sabaudia

0Tonen op kaart

12 Reviews over Sabaudia

• 3Michael05-08-2013

Welcome to hell

Dit jaar met een jongerenorganisatie naar Rimini geweest. Heel leuke vakantie gehad. Appartementen vielen zwaar tegen. Wij hadden kamer 5, een tweepersoons appartement en kamer 14. Vooral kamer 14 totaal niet brand veilig. Geen receptie aanwezig en de huisbaas Marco is een nogal luie gast. Onze appartementen waren heel smerig. Kamer 14 had geen warm water. Appartement 5 kijkt 's avonds uit op afwerk plek van de lokale prostitués.

Mocht je willen ervaren hoe het was om in de Sovjet Unie te hebben geleefd dan moet je dit appartement zeker boeken. In alle andere gevallen: kijk alstublieft verder!

• 7moontje20-01-2013

goed appartement

ben afgelopen zomer naar rimini geweest. erg leuke vakantie gehad. het appartement was vrij ruim, we zaten op de begaande grond. de badkamer was helemaal groot alleen de douche was vrij snel koud. voor de rest werkte alles prima. hadden een avond last van het personeel wat buiten de boel bewaakt. gewoon netjes gezegd dat we er last van hadden en daarna waren ze ook stil. de grootste nadeel is dat er geen receptie is. maar we hebben die gelukkig niet nodig gehad. het strand was heel dicht bij en de supermarkt ook. daar kun je heerlijk vers gebakken brood halen. was echt genieten deze vakantie.

• 8Vakantie18-07-2012

Super!

Net en schoon apppartement, zelfs zo schoon dat je het bestek gelijk kon gebruiken , en je spiegelbeeld in de vloer zag!

huisbaas is aardig niks mis mee!

wij hadden een 3kamer app en die was zeer ruim! onze buren hadden een 2kamer app die is daar in tegen best wel krap.

wij hadden een super mooi dak terras omdat we op 3e etage zaten. airco deed het goed.

toen er iets kapot was werd het de volgende dag gelijk gemaakt. top!!

• 6marqoz13-03-2012

Echte jongeren bestemming

Prima appartement met het strand op 100 meter afstand (betaald liggen) Ingang zonder receptie komt heel raar over en ook de inventaris (drie pannetjes zonder anti-aanbak en bestek) laat te wensen over. Ook na a=dit aangegeven te hebben volgt geen aanvulling dus daarop maar plastic bestek gekocht bij de dichtbij gelegen supermarkt. Straatjes zij 's avonds druk maar gezellig. Verder op in de straat een gezellig restaurantje met verse kreeft voor weinig. Vanuit Rimini is er bij de plaatselijke vvv een dagtrip naar San Marino te regelen en zelfs Venetië, beiden een aanrader. Complex is voorzien van schreeuwerige jongeren, maar goed het is dan ook echt een jongeren bestemming.

• 8Suzan16-08-2011

Prima!

Het is niet erg duur maar de kamers zijn prima. De bedden liggen ook erg lekker. Minpuntje is dat we geen kluisje hadden en dat de inventaris (pannen, borden, enz.) in niet erg goede staat was. Ook was er geen zwembad. Maar los daarvan ben ik zeer tevreden!

• 6Thomas19-07-2009

Goed appartement voor feestgangers.

Eigenaar (Marco) is een gladjanus. 's nachts wel een bewaker aanwezig. Een Roemeen. Goede kerel. Pas goed op dat je je niet laat naaien met je borg. 50 euro voor een bezem is écht too much.

Uitgaansgelegenheden in principe niet op loopafstand. Reizen met een organisatie (Beaches was top) is aan te raden aangezien zij het vervoer regelen overal naartoe. Carnaby en Blow-up is niks. Life, Altro Mundo, Gotha en Baia Imperiale zijn leuk.

San Marino is een aanrader. Over het algemeen kun je zwartrijden overdag met de bus.

Airco deed niet altijd wat we wouden, goed kijken en melden of er iets stuk is voordat je intrekt anders krijgen ze je te pakken. Eindschoonmaak kost 50 euro p.a.

Pas op voor zakkenrollers en skimmers.

Pas ook goed op met scooters huren!! Die worden daar totaal niet onderhouden.

• 715-07-2009

Leuke plek

Net terug vanuit Rimini, 10 dagen in Sabaudia verbleven. Zal er niet met kinderen heen gaan. Voor jongeren een goede plek. Genoeg ruimte (wij waren met 5 in 6 pers. appartement.. Dicht bij het strand en het stadje. Discotheken zijn verder lopen. (bus kost €1 per ritje dus niet duur). Veel meiden in het appartement. Alleen geen receptie dus je kunt moeilijk vragen stellen . Bijvoorbeeld wij waren de enige met een afstandsbediening van de airco en de rest kon er niet aankomen. Je krijgt je borg volgens mij altijd wel terug want ze controleren niet echt. 's Avonds is 1 bewaker aanwezig maar die doet niet veel. Nog een minpunt is dat je maar kort warm water hebt (na 2 personen die gedouched hebben is het warme water op. En water loopt lastig weg in de goot en douche.

• 6Patrick15-07-2009

Erg leuk

Leuk appartement, je moet wel veel zelf regelen aangezien er geen receptie is. Genoeg ruimte in het appartement. Op de begaande grond geen plek om te zitten. Veel meiden in het appartement. Geen last van overlast en dicht bij het strand (100m) en dicht bij supermarkt (50m) en liggend in het centrum.

• 8L.08-06-2009

Fijn

De eerste vakantie 'alleen'. 4 meisjes rond de 15 16 17 en we hebben het overleefd. Goed dus. Echter de eerste dag werd een van mijn vriendinnen beroofd in de bus (kijk ermee uit, ook op straat!). Echt, dat kan een paar dagen van je vakantie verpesten. Verder was de jongen van het appartement heel lief maar sprak amper Engels. Wij hebben onze borg gewoon terug gekregen ookal was het bestwel een troep. De Ligging kon slechter maar de loopaftand naar de disco's was minder. KOOP GEEN STRANDPASPARTOUX! twee gratis stranden in de buurt, scheelt ong 20 euro en een heel eind lopen. Het was echt een hele leuke fijne vakantie, mede dankzij het appartement en zeker ook Rimini zelf.

• 6Moniek van den Boogaard29-12-2008

Fantastiche plek

Ik ben afgelopen jaar met drie vriendinnen naar app. Sabaudia geweest. Een echt app. voor jongeren. Niet al te netjes, geen controle en doen en laten wat je wilt. Ga er alsjeblieft niet heen met kinderen want dan ren je gillend naar huis. Ik heb me er prima vermaakt! Supermarkt is 3 min. lopen. Vanaf het balkon spring je bijna de zee in. De eerste dag even een paar strandbedje huren en de rest van je vakantie ben je voorzien van dezelfde bedjes. De winkels en restaurants zitten om de hoek. Het uitgaan was in 1 woord geweldig. De meeste discotheken zaten op loopafstand. Maar ging je met de reisorganisatie een paar kilometer verder, stond de bus voor je klaar! Kortom; ik heb een topvakantie gehad.

Appartement Sabaudia info

• Balkon / terrasAanwezig