Hotel Rosa Bianca

ItaliëEmilia RomagnaRimini

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Rosa Bianca voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews

8.5FantastischScore uit 2 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Rosa Bianca

• 9Pieter10-09-2013

Ruime kamer met goede Service

Hotel Rosa Bianca in Rimini heeft ons wederom niet teleurgesteld. Sinds november 2012 heeft het Hotel nieuwe eigenaren en hebben de kamers ook een facelift gehad. Wij hadden een suite met hydromassage bad. Schoonmaak was prima en de service ook goed. Door de receptie werd op verzoek een adapter voor het stopcontact beschikbaar. Kleine moeite, groot plezier! De bar prijzen waren ongekend laag. Zes euro voor een fles wijn, waar heb je dat nog? Het ontbijt was ook rijkelijk en goed verzorgd door de Nederlands sprekende dame. Zij was zeer attent en zorgzaam.

• 8Bernice22-08-2011

Goede service op een perfecte locatie!

Deze zomer zijn we met een ander stel voor een week in dit hotel geweest. Ze hebben een erg mooie lobby en goed sprekende receptie medewerkers. Ieder personeelslid is erg behulpzaam en ontzettend vriendelijk. De hotelkamers zijn groot. Wij hadden nog een balkon erbij waar je heerlijk met zijn 2e kon zitten. De badkamer is groot genoeg maar de douche is wat aan de krappe kant. Ze maken het wel schoon maar het is wel toe aan vernieuwing. Elke dag kregen we schone handoeken en nieuwe lakens. Het hotel zit ongeveer 200 meter van het strand. Op loopafstand zit de Billa (grote supermarkt) en er is vollop keus wat betreft restaurant. Ondanks het weer hebben wij een heerlijke vakantie gehad en dat zeker ook door de goede service van het hotel. Ze hebben zelfs gratis fietsen, echt ideaal!

Hotel Rosa Bianca info

• VerzorgingLogies-ontbijt