Appartement Residence Art

Appartement Residence Artstersterster

6.5Voldoende

Italië, Emilia Romagna, Rimini

Op vakantie geweest naar Residence Art?

6.5Voldoende

• 5.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

4 reviews over Appartement Residence Art

• 7Anoniem08-01-2013

Prima

Hotel lag op een prima plek. Bovendien kon je makkelijk per bus overal naar toe. Ik was daar met 3 vriendinnen. We hebben het prima naar ons zin gehad. De eigenaren spreken niet echt engels, maar met eventueel frans/duits, kom je een eind verder. Z'n zoon overigens spreekt wel engels maar is er niet altijd. Na 2 dagen hadden we last van lekkage. Was even vervelend, maar na een melding, werd er wel gelijk iets aan gedaan. Wifi was gratis. Verder simpel ingericht, maar goed te doen. Zeker voor een groep jongeren die er alleen komen om te slapen. Wij hebben ook gewoon de borg terug gekregen. Een andere groep jongens, kregen dit niet, omdat zij zogenaamd een gat (verborgen achter een kast) in de muur hadden gemaakt. Dit hadden zij niet gedaan. In die zin, dus wel opgelicht. Ik heb het er in ieder geval prima naar m'n zin gehad. Pluspunt was: konden gelijk de kamer in en bij uitchecken mochten we onze spullen tijdelijk kwijt zodat we die aan het eind van de middag konden ophalen

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 5Hermanns05-08-2011

We gaan niet meer terug...

Wij zijn met 7 meiden naar dit appartement geweest. Het en begon al voor we er waren. We werden maar ergens gedropt en moesten maar uitzoeken hoe we bij het appartement kwamen. Toen kwamen we aan in het appartement, hebben we 2 uur gewacht. Was er nog steeds niemand van de receptie. Toen zijn we maar naar het strand gegaan in de hoop als we terug kwamen dat er dan iemand was. De koffers hebben we in het washok gezet. We konden uiteinlijk onze kamers in. We hadden 2 kamers en er was gezegt jullie liggen langs elkaar, maar we lagen dus op een andere verdieping. De kamers waren vies, er stond nog afval van andere mensen buiten, klein. Als je op de wc zit kom je met je benen tegen de douchedeur aan die ook kapot was.. We hadden airco erbij gedaan bij het inchecken, de mevrouw zou 's avonds de airco aan komen zetten, dit is niet gebeurd dus 3 dagen geen airco. Na bellen met xtravel kregen we het geld terug. Het uitchecken duurde weer 2 uur..Koffers konden we er niet kwijt! Nooit meer

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 7Nicole09-01-2010

Goed voor deze prijs.

Het ziet er allemaal goed uit, maar het is niet super. Voor de prijs een prima plek om te verblijven.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 7Maud09-10-2009

Het gaat

Afgelopen zomer hebben we met z'n zessen in een zespersoons appartement gezeten. De slaapkamer was vrij ruim. de woonkamer daar integen was erg krap. kleine kookruimte,met maar 2 pitjes. De 'oudere' eigenaar sprak geen engels,zijn zoon een beetje. Kamers waren bij aankomst niet erg schoon. Stonden nog spullen van de vorige mensen in de keukenkastjes. wcbril zat ook los. Als vrouw in bikini kreeg je wel alles gedaan bij de eigenaar. Het complex ligt langs de spoorlijn,hier ben je snel aan gewend. Strand ligt op loopafstand. ook dicht bij de bussen om naar de clubs te gaan. Omdat wij in het naseizoen zijn geweest,was het complex niet duur.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

1 tip over Appartement Residence Art

• Anoniem, 08-01-2013

Bij sommige Banga's (standgedeeltes) krijg je korting op ligbedden/parasol wanneer je bij dit hotel zit. Vraag dit na

0 vragen over Appartement Residence Art

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand200 m