Hotel Punta Nord

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Punta Nord voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Punta Nord in het Nederlands

Statt gebuchter 3 Sterne aufpreisfreie 4 Sterne

Christian Schallenkammer
15-9-2012

Das Punta Nord war ein Ersatzangebot für ein diese Saison nicht eröffnetes anderes Hotel. Da das gebuchte 3 Sterne aufwies, wurde das Punta Nord mit 4 Sternen aufpreisfrei von [*] zur Verfügung gestellt.

Leider war die Vorfreude umsonst...

nooit meer,

bert
16-6-2011

wij hadden een all inclusive arrangement. Plastic borden, het drinken in plastic bekertjes, snacks s'-middags bestond uit en schaaltje chips en een schaaltje pinda's.

Ontbijt vanaf 7.30 uur maar om 8.30 uur was het meeste op en na veel vragen werd er nog wat bij gemaakt. Elke dag, zowel 's=middags als 's-avonds steedss hetzelfde lauw warme niet smakelijke eten. Asl er een georganiseerd feest plaats vond dan kon het niet op. maar voor ons helaas, we zijn verschillende keren buiten de deur wezen eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Punta Nord in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Punta Nord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Punta Nord scoort een 3 uit 10 op basis van 2 reviews.