Hotel Principe

ItaliëEmilia RomagnaRimini

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Principe voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Principe

• 9Hilde en Celiena16-03-2013

Ons hart verloren...

Wij zijn ook met Herman en Vandamme al 6 keer naar hotel Principe geweest. Wij hebben nog nooit klagen gehad. Het personeel is steeds heel vriendelijk en behulpzaam. Ook onze meertalige gids Lucia was de max. De kamers waren ook steeds heel erg proper. Wat het eten betreft: voor het avondmaal heb je altijd keuze uit drie menu's (dus voor elk wat wils). Een zwembad heeft het hotel niet, maar op 2 minuten heb je een gratis zwembad van het hotel dat onlangs vernieuwd is. Van de honden hadden wij geen last. Deze lagen altijd mooi op hun matje naast de deur en in de veranda. Wat ik zeker geen minpunt vind, aangezien Herman en Vandamme hun reizen nu promoten doordat reizigers hun honden mogen meenemen (en deze zitten ook in de veranda). Wij zijn in het hoogseizoen geweest, dus bij ons was er veel te doen. Naast het hotel een lekkere eetplaats (niet duur) en je hebt megaveel winkeltjes in de straat van het hotel. 1,30€ voor een ticket en je bent op 10 minuten in Rimini stad.

• 9ALBERT VAN CAUTER27-12-2009

Redelijk goed verblijfshotel voor oudere mensen

Verblijf van 8 dagen (vanaf 11/09/09) in dit hotel met busreizen Herman en Vandamme (Menen). Goede ligging, bushalte rechtover hotel en op wandelafsand van het prachtige strand. Veel te kleine kamers, vooral de badkamer, en heel dunne muren. Wat het eten betreft : niet veel zaaks, avondeten op vast tijdstip en soms lauw tot koud. S'avonds niets te doen en niets te beleven. Voor de jonge koppels in de groep was dit wel een ramp. Het seizoen loopt op het einde rond 20/09 en alles sluit. De schoonmaak was wel in orde ondanks de constante aanwezigheid van 2 grote honden die soms in de zetels van de salons lagen, dit geeft wel geen propere indruk. Voor ons een hotel voor kamer en ontbijt en om de streek te verkennen. Geen aanrader, wij keren daar niet meer terug.

Hotel Principe info

Facilities