Hotel Pamela

2 reviews over Hotel Pamela in het Nederlands

Un posto familiare

Simona e Giancarlo
11-7-2012

Frequento questo hotel da 3 anni e mi trovo benissimo. Il personale è cordiale e il servizio ottimo. Ottima anche la cucina e la pulizia.

Matig hotel in de omgeving van het strand

Richard & Monica
7-9-2010

Wij kwamen laat op de avond in rimini aan, en kozen het eerste beste hotel dat we tegen kwamen. het hotel was behangen met blauwe neon lichten en de naam Hotel Pamela deed me meer denken aan een bordeel .maar ja het was al laat en we moesten ergens overnachten,gelukkig reden we in een fiat 500 anders was parkeren in deze buurt onmogelijk geweest. de kamer had oud meubilair en er was geen airco gelukkig was de wel kamer netjes en schoon, snel ogen dicht en slapen dus.

Het ontbijt was echt een aanfluiting een droge cracker en een kuipje jam dat was alles! en dit allemaal voor zo'n 95 euro per nacht!!! veel te duur !!!

Conclusie : 95 euro per nacht is te duur ! slecht ontbijt , sobere kamers ,zeer druk en veel geluidsoverlast, maar hou je van strand , bars en feesten dan is dit de place to be ;)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pamela in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pamela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pamela scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.