Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

33 Reviews over Oceanic

• 7anita_vanloon1029-01-2014

Eenvoudig hotel

Eenvoudig hotel maar goed voor de prijs die je betaalt. Kamers klein maar schoon. en toch lekker af kunnen koelen in het zwembad. Het spoor is vlak langs het hotel maar wij hadden daar geen last van.

• 7mrjtm17-08-2011

Lekker tot rust komen aan de kust

Goede ervaring gehad met dit hotel! Het is een goede verhouding prijs kwaliteit, je moet geen hoogstaande culinaire kunsten te verwachten maar het is prima voor de prijs die je betaald. De kamers waren netjes en het hotel had een gunstige ligging.

• 8Arjan Vlierhaar16-09-2010

Eenvoudig maar goed hotel

Zijn er afgelopen zomer een week geweest!! Zoals in andere beoordelingen staat loopt er een spoorlijn achter het hotel langs. Wij hebben hier geen last van gehad!!! Het eten was redelijk goed en de kamers waren klein maar zagen er netjes verzorgt uit!! Rimini is een leuke plek om op vakantie te gaan voor zowel vriendengroep als stelletje. Echt de moeite waard. Venetië en San Marino zijn aanraders.

• 0rimini-is-super!07-09-2010

goed hotel!

het hotel ligt mooi in het centrum! met 2 a 3 minuten ben je bij het strand! de hotel kamers zijn schoon en netjes en iedere dag komt er een schoonmaakster het eten is goed geregeld en je kan steeds wat anders nemen. het zwembad is heerlijk! wel hoor je af en toe een trein maar daar went je wel aan er komen ook Nederlandse gasten , het personeel is vriendelijk en spreken duidelijk Engels

ik was samen met een vriendin en we hebben echt genoten 2 weken het was super!

• 1Stan23-08-2010

Never nooit meer

Alleen het feit dat de "live" discotheek in de buurt van dit hotel ligt is positief, verder is dit hotel geen aanrader voor een fijne vakantie!

• 5Robin21-08-2010

Kleine kamers en onvriendelijk personeel

De ligging is een van de enige positieve punten aan dit hotel! het ligt vlakbij 2 belangrijke discotheken van rimini en kort bij het strant. Verder zijn de kamers erg klein is het ontbijt slecht en zijn ze niet bepaald klantvriendelijk.

• 10anas21-03-2010

...

das hotel ist sehr schön von außen und innen ...und wen jemand meint es seih schlecht dann ist er schlecht...ldie zimmer sind für ein 2 wöchigen urlaub sehr gut ausgestattet ...der pool macht einen sehr guten eindruck und das Personal ist perfet ...es gibt keine verständigungs probleme ...kinder werden sehr gut unterhalten...also ich kann nur sagen das das hotel spitze ist ... noch mal zum personal ...die sind soo supper... ich kann es nur seiter empfelen ... und der zug stört voll nicht ...den hört man kaum !!!

• 4Wilma24-10-2009

nooit maar dan ook nooit meer!

Het hotel ziet er op de foto's aardig uit maar het is niets. De kamers zijn heel klein. Ik was er met mijn dochter en had een 4 perskamer gereserveerd, kreeg een 2 perskamer met 1 opgemaakt bed. De receptionist begreep mij niet toen ik kwam klagen via de hostess geregeld gekregen dat de bedden uitelkaar gehaald werden. Verder hoorde ik nog een koelkastje te hebben die zouden ze brengen, ik heb het ding nooit gezien. Eten was smakeloos op de pasta na, want dat ging nog wel met was kaas erover. Vreselijk gehorig en toen wij er waren werd de vloerbedekking van de trap schoongemaakt, in de late avond (23.30) lekker handig als je de volgende dag om half 6 op moet voor excursie. Verder is het station op 3 km afstand maar er staat nergens dat het hotel aan het spoor ligt dus je wordt niet blij als er een trein voorbij dendert, vooral niet s nachts.

• 3axtc26-09-2009

mehr eine absteige als ein 3 sterne hotel

das einzigste was wirklich gut war, ist das essen und das immer frundliche restaurantpersonal , der rest war einfach nur schlecht und enttäuschend. das fing im unsauberen verdreckten zimmer an und hört beim service auf. beispiele: spielpatz ist völlig runtergekommen und defekt, achtung unfallgefahr. dreckige ungemütliche zimmer, mein sohn viel aus dem Doppelstockstahlrohrbett, weil es keinerlei sicherung hatte. eckelhafte sanitärräumlichkeit. keine bzw. sehr schlechte parkmöglichkeitn. das gesammte hotel macht einen völlig abgewohnten eindruck. für familien ungeigent. wir waren froh als es wieder nach hause ging

• 10Christian09-07-2009

Sehr gutes Hotel!!

Ich kann das Hotel nur emphelen, wenn man im Sommer in das Hotel vereisst, dann kommt es ihnen vor wie in einem 4Sterne Hotel.!

Hotel Oceanic info

• KluisNiet beschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar