Appartement Nautic

7 reviews over Appartement Nautic in het Nederlands

super leuk

remko
14-2-2011

goed vertoeven, mooi weer en vriendelijke mensen. graag nog een keer.

Hoop dat een ander iets aan deze beoordeling heeft en net zoveel plezier heeft als ons

Super

Femke
26-1-2010

Wij vonden het super, lekker dichtbij het strand. Je bent zo in het centrum.

Op andere sites stonden negatieve reacties.

Appartementen zijn niet erg luxe maar dat weet je van te voren, dan moet je een 5 sterren hotel boeken.

8 dagen in 1kamerappartement verbleven en was goed te doen met zn 2en qua oppervlakte. Verzorgd appartement, goede airco maar in ons geval geen schoonmaak. Balkon erg klein (1,5m bij 1,5m). Bedbank is te doen voor 8 dagen maar niet langer. Ligging is ideaal t.o.v. strand (3 min lopen) strand is betaald net als de meeste stranden in Italie in de zin van dat je bedjes moet huren (4 euro per bedje per dag). Richting haven is klein gratis strand. Dichtbij ook een goede bakker met savonds goedkope pizza's. Grote nadeel is afstand tot het centrum. Je kan met bus of fietsen van appartement lenen maar die moeten om 22:00 terug. Bus vonden wij lastig om te bepalen waar je uit moet stappen en was erg druk. Zou voortaan liever iets meer in het centrum zitten maar daar betaal je wel voor dus dat moet ieder voor zich afwegen.

Geen aanrader voor jongeren

Mart
5-8-2009

Prima appartement, goeie service en aardige mensen. De ligging maakt het appartement alleen geen aanrader voor jongeren; het duurt ongeveer een half uur om met de bus in uitgaansgebied te komen. Ook het strand (het vrije deel althans) is niet erg groot en minder comfortabel dan het strand verderop, waarvoor je ook met de bus moet.

Op sommige sites wordt vermeld dat je voor 5 euro per dag je auto veilig kunt parkeren, maar dat is niet waar. Het is lastig om de auto ergens kwijt te kunnen en het is gewoon op eigen risico. Qua veiligheid geen probleem want het is een heel rustig deel van Rimini, maar toch een tegenvaller als je erop rekent.

Gaat

Maddy
31-7-2008

Wij zijn voor 10 dagen naar Rimini geweest, het appartementencomplex viel voor de prijs best tegen. Het bed was keihard! erg slecht geslapen. TV kijken is een aanrader als je van veel ruis houdt en hoop tellshell shopping.

-Service is goed, alleen spreken ze zeer slecht engels.

- Rioollucht uit de douche en wc!

- Zwembad gesloten vanwege siesta, erg vervelend als je een frisse duik wilt nemen en geen zin hebt om naar de zee te lopen.

+ Rolluik was kapot en werd de volgende ochtend gemaakt!

+ Gratis frietsen dat is wel fijn, aangezien het strand stukje verderop gezellig en leuker is.

+boulevard in de avond erg prettig, veilig, gezellig.

+ Supermarkt in de buurt

+ veilig parkeren voor €5,- per dag.

Ligt dicht bij het zandstrand

Gonnie
8-6-2008

Ligt dicht bij het zandstrand. Zee is niet diep.De omgeving en strand zijn netjes, en kindvriendelijk (speeltuintjes). Voor het stappen moet je echt meer naar het centrum. Ligt rustig, weinig druk verkeer. Gratis fietsen waren een uitkomst om alles te ontdekken. Blue Bar is een goed restaurant. Veel Italianen en strandbedjes(tegen betaling). Goede bedden en netjes app.

Residence Nautic is geen topappartement, toch hebben wij er als 24-jarigen een goede vakantie gehad. De receptioniste(s) spreken slecht Engels, zwembad is van 1 tot 4 gesloten (siesta) en de fitnessapparatuur is duidelijk aan vervanging toe. Airco in appartement werkt goed, die heb je ook zeker wel nodig. Voor 5 euro per dag kan je je auto veilig parkeren (op ong. 400 m. van app.), maar in ons geval parkeerden veel gasten hun auto gewoon in de buurt. Het complex ligt in een rustige wijk, dichtbij het strand (daar komen wel vooral veel ouderen, weinig jongeren). Voor een stapvakantie is dit geen goede locatie, de uitgaansgelegenheden liggen namelijk erg ver weg en dit is te voet niet te doen. De gratis te huren fietsen beiden wat dat betreft wel een uitkomst, maar dan nog blijft het erg ver. Het echte stapgedeelte (Carnaby enz.) is op een 20 minuten fietsen. Ook zijn er in de wijk weinig eetgelegenheden, die zijn op de fiets wel beter te bereiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Nautic voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nautic in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nautic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nautic scoort een 6.86 uit 10 op basis van 7 reviews.