Hotel Mutacita

5 reviews over Hotel Mutacita in het Nederlands

Beetje jammer..

Tjiska
1-8-2011

Grote tegenvallers in hotel Mutacita waren de kamers en het personeel. De personen achter de receptie behandelen je meteen al alsof je gek bent. Toen we incheckte gaf de mevrouw achter de balie je al meteen het gevoel dat je niet welkom bent. Itilianen daarentegen worden heel warm ontvangen. Toen wij 5 uur later onze kamer in mochten bleek de kamer veel te klein. Met 4 meiden een tweepersoonsbed en er was gewoon een stapelbed bij ingezet. Het ergste was dat de kamer nog niet schoon was! De schoonmaaksters moesten nog komen. En die moesten we zelf halen. Overal zaten vlekken en de badkamer en de wc kon zitten zo dicht op elkaar dat terwijl je aan het douchen bent de hele wc nat moet maken. En als je `s ochtends om een rolletje wcpapier vraagt omdat je met veel mensen op een kamer zit moet je wachten tot de schoonmaaksters komen. Ober in het restaurant is een schatje en werkt hard, topgozer!

Ergste uitspraak van receptioniste: This is the hotel.. its old!

Wat een beroerd hotel!

robert
19-9-2010

Wij zijn in de zomer met een groep jongeren naar dit Hotel geweest. En dit was zeker de laatste keer, omdat:

- Treinspoor loopt naast het hotel. (je kunt niet eens praten met elkaar als er een trein langskomst)

- Het zwembad is net een pierenbadje

- Slechte schoonmaaksters

- Ontbijt stelt niks voor

- Slechte service

- Regelmatig geen water uit de douche

- 4persoonkamer zijn veeelste klein!

En zo zijn er nog vele nadelen. Al met al, ik zou er nooit meer naar toegaan en het iedereen afraden!

nooit meer

bianca arends
12-5-2010

Hotel ligt pal tegenover het spoor. Je werd echt gek van die treinen die om de 5 a 10 minuten langskwamen, ook tot diep in de nacht!

Zwembad was superklein. stelde niks voor.

Kamer was op zich wel schoon, maar vergaten gewoon 2 dagen achter elkaar je kamer schoon te maken.

En over het eten maar te zwijgen, echt ranzig. Het ontbijt was nog wel te doen.

als je stappen wilde moest je onder het spoor door wat s'avonds gewoon creepy was. Vooral als je met 2 meisjes bent. het is een heel afgelegen hotel. De meeste mensen die er werkten waren ook niet echt vriendelijk. Op 1 man na...

Al bij al mijn slechtse hotel die ik ooit heb gehad.

2008

Gruselhotel!!!!!!

Claudia
23-7-2008

Zimmer waren dreckig, im Bett fanden sich Haare des Vormieters. Der Boden war staubig und voller Dreck. Im Badezimmer war eine Toilette die innen KOMPLETT braun war und der Ring aussen war gebrochen! Nichts für schlechte Mägen. Vorsicht vor dem Ablaufsieb am Böden das kaputt war und ihre Metallstreben nach oben gebogen waren wehe da bleibt man hängen!!! Der Pool der nur ein größerer Whirlpool war lud auch nicht ein. Gleich neben dem Hotel fährt der Zug ab 22.00 alle 10 min. Bei dem wackelt dann alles und es ist eine Lautstärke das man sich nicht mehr unterhalten kann. Als dieses reklamiert wurde an der reception wurde wir nur wüst beschimpft und ausgelacht ! I)ch kann niemanden dieses Hotel empfehlen nicht mal meinem ärgsten Feind!!

Redelijk te doen hotel.....voor jongeren GESCHIKT

steenbokje-ram
20-7-2008

We zijn vriendelijk ontvangen door de receptionisten die hier werken (waarschijnlijk 2 zussen), de eigennaar kijkt wat boos naar je, voelt je niet echt op je gemak bij hem in de buurt. Het is een nadeel dat je tegenover het spoor ligt, elke 5 min komt er wel een trein langs..verder is naar uitgaansgelegenheden en strand een stukje lopen, je moet onder het spoor door. Het eten is wel te doen, voorgerecht is altijd pasta etc. en hoofdger. is eigenlijk eten wat de "pot schaft". nagerecht is meestal ijstaart. Kamer die wij hadden redelijk klein, maar te doen als je met z'n 2e bent, douche was wel niet mooi, douchekop kapot en alles was nat als je doucht.. wel bidet aanwezig, verder stinkt het schoonmaakmiddel harstikke erg. dit was bij ons in het begin zo..geen airco aanwezig, wel ventilator aan plafond. zwembad is wel goed, we hadden alleen de laatste dagen last van drinkende (alcohol) gasten in het zwembad, dit laten zij toe. Wel de moeite waard om te gaan, als je niet veel eisen stelt.

We hebben een aantal aanbieders voor Mutacita voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mutacita in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mutacita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mutacita scoort een 4.2 uit 10 op basis van 5 reviews.