Hotel Morfeo

2 reviews over Hotel Morfeo in het Nederlands

Studenten hotel

krista
18-2-2013

Hotel Morfeo is een leuk, low budget hotel voor een typische studenten vakantie.

De discotheek Carnaby is van dezelfde eigenaar en hierdoor krijg je korting op drankjes in de discotheek.

Het personeel is erg vriendelijk. Met name Christian. Een italiaan die NIET met je flirt.

jong, gezellig, goede service!

Adriana
14-11-2008

Heel leuk jongerenhotel (dus niet voor gezinnen met kinderen of bejaarden). Dicht bij het strand en uitgaansmogelijkheden.

Schone kamers, fijn personeel. Prijzen van drankjes in de lobby zijn laag. Nadeel is dat het hotel aan het spoor ligt. Je went hier zeker aan, maar als er 's nacht een trein langs raast is het de eerste keer even schrikken. Badkamer was erg klein, maar voor jongeren die toch niet uren poedelen goed te doen.

Al met al heel goed aan te raden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Morfeo in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Morfeo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Morfeo scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.