Hotel Metropole

ItaliëEmilia RomagnaRimini

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Metropole voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 4 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 4 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Metropole

• 7Prezaguy14-07-2010

Direct aan het strand en de boulevard

Hotel wordt bezocht door veel italianen dus dat is een goed teken. De kamer bevat een nette douche en airco die goed werkt. Tevens is alles vrij nieuw. Eigenaar kan een beetje engels, in ieder geval genoeg om zichzelf verstaanbaar te maken. Het eten is goed, alleen mag er soms wat meer variatie in zitten. Zwembad is OK, alleen moet je er wel rustig zijn anders wordt de eigenaar boos. Dus het beste kan je naar het strand gaan en een bedje met parasol huren. Parkeerplaats bij het hotel is aanwezig, alleen in het hoogseizoen is het soms stoeien voor een plaatsje.

• 8Familie van Meurs16-07-2008

Tophotel!

Personeel was heel vriendelijk en bijzonder hulpvaardig. Ik heb ze vaak nodig gehad omdat ik problemen met de koffers had. Durfde bijna mijn gezicht niet meer te laten zien aan de receptie. Iedere keer werd het geduldig en hulpvaardig uitgelegd. Het eten smaakte lekker, je kon elke dag kiezen wat je wilde eten. Flessen wijn/water kon je gewoon laten staan en stond de volgende dag op tafel. Die hoefde je pas aan het aan van de vakantie te betalen. Moest je voor het ontbijt weg? Geen probleem, je kon bij de bar eten en je kreeg een lunchpakket mee. De kamer had alles wat je nodig had compleet met zeezicht en balkon, alleen het bed was wat klein.

• 7Jordie16-09-2005

Leuk gelegen hotel. Eten viel ons erg tegen, vooral de pasta met vissaus was erg vies. Verder de bazin is erg chacherijnig. Verder is ales netjes en heel dicht bij het strand.

• 7Bas16-04-2005

Dit is een aardig hotel. Ben er zelf in juli 2003 geweest. Kamers zijn niet al te groot en zeker het balkon is vrij klein. Alles is er wel netjes en het eten is zeker goed. Het ligt direct aan de boulevard van Rimini en alles is op loopafstand. Over het algemeen is dit een prima hotel.

• 7Elisa en Robert12-03-2005

Wij zijn in juli 2004 naar dit hotel geweest, Prima hotel. Het personeel aan de bali (bazin) kan vaak chacherijnig zijn... obers kok en service prima, aardigste schoonmakster die we ooit hebben meegemaakt! Eten super!!! Heel gevarieerd, en elke dag anders, alles word gebracht. Je moet de dag van te voren een keuze maken uit een 3 gangen menu 4 sterren waard, bedienig goed, kamers netjes wc, bidet, en douche. Fijn balkon, met droogrekje. Als je op excursie gaat verzorgen ze een ontbijdpaketje. We hebben een prima vakantie gehad in HOTEL METROPOLE!!! Zeker voor herhaling vatbaar! Echt een aanrader zeker gezien de goede ligging!

Elisa en Robert.

Hotel Metropole info

Facilities

• LiftenBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij