Appartement Marconi Mare

12 reviews over Appartement Marconi Mare in het Nederlands

Leuk

Nels
21-8-2015

Met een aantal vrienden hierheen gegaan voor een feestvakantie. Prima bevallen, alleen uitzicht op een bejaardenflat en een eigenaar die, als je 's nachts herrie maakt, je de volgende dag staat op te wachten om je ff verrot te schreeuwen. Jacuzzi is wel chil en het strand is dichtbij. Ze komen je kamer niet schoonmaken. Eigenlijk dus alles goed behalve de idiote eigenaar.

Verschrikkelijk

Shuiskes12
20-1-2015

De ligging van het appartement is top! Lekker dicht bij het strand en bij het uitgaansgebied. Maar verder de eigenaar en het pesoneel waren ongelovelijk onklant vriendelijk. Er werd tijdens ons verblijf elke dag naar ons geschreeuwd in het italiaans. De eigenaar heeft ons de laatste dag het appartement bijna uitgeslagen omdat we 10 minuten te laat uitcheckten. Voor de jaccusi betaalde je 5 euro voor misschien 3 minuten, ronduit schandalig. Verder was de kamer ook een ramp alles zat los en laatjes gingen kapot als je ze maar aanraakten. De airco waar je 50 euro voor betaald deed het niet maar we moesten toch betalen. Koken was ook geen optie omdat de gasplaat gewoon niet warm werd. De koelkast werd niet koud dus we waren genoodzaakt elke dag warme smerige cola te drinken. En toen we beleeft vroegen of we misschien een andere kamer konden krijgen kregen we van de eigenaar weer de wind van voren. Kortom op de ligging na was alles verschrikkelijk. De plaats Rimini is wel een echte aanrader

Super

M
15-8-2010

Super appartement, van alles voorzien alleen eigen handdoeken meenemen is aan te raden. Verder jammer dat het app. pas vanaf half 9 open is dus als je eerder aankomt is de deur dicht, je krijgt zelf wel een pasje dus als je er in zit zijn er geen problemen meer. Heb er een super tijd gehad en lekker dicht bij de hoofdstraat en super aardige mensen!!

Alles is schoon en netjes en de kamers zijn enorm ruim!

Wel leuk

kimvanderveer
2-8-2010

Het appartement was prima te doen. Prima douche goede keuken, grote koelkast en natuurlijk de afwasmachine was ideaal! Jacuzzi op het dak was ook lekker!

Helaas werd er niet schoongemaakt. En hebben wij dus een week in de vieze kruimels gezeten en het balkon was 1 grote zandbak. Handdoeken na 4 dagen pas verwisseld. En wij vonden de eigenaar echt verschrikkelijk. Hij kon geen woord engels. En wij zijn de laatste dag gewoon op straat gezet omdat we ons niet meer mochten omkleden voor de terugreis omdat hun perse hun siesta moesten houden. Hij schreeuwde ons het appartement uit. Terwijl zijn personeel had gezegd dat we ons nog wel mochten omkleden in een speciale ruimte.

Prima!

Charlotte
16-7-2010

Wij hadden voor 1 week de studio. Heel schoon! van allegemaken voor zien! heerlijk bed! We hadden niet echt een mooi uitzicht. Maar 2 straten veder en je stond op het strand! We hadden lekker erco op de kamer! Je moet er niet te veel van verwachten maar het is echt prima! Je kan vlak bij heerlijk pizza eten! De rest van de restaurands vielen mij een beetje tegen! Oud rimini is heel leuk! Prima uit gaan! Voor jonge mensen zeker een aanrader!

Super top!

Angela
3-8-2009

Wij hadden op verschillende sites gelezen over Marconi mare, en gingen er naar toe met een dubbel gevoel..

Toen we daar aan kwamen, gelijk gillend onze ouders opgebeld, want we hadden een JACUZZI! Afwasmachine! Combi magnetron! Stapelbed! Groot 2 persoonsbed! Enorm balkon! Veel luxer dan verwacht dus!

Konden inderdaad pas om 16.00 inchecken, maar je kunt je daar gewoon omkleden op de wc en naar het strand vertrekken! Om 10 uur inderdaad ook weer uitgechecked, netjes de borg terug gekregen!

Koffers mochten daar blijven staan, helaas konden we niet douchen inderdaad, maar op het strand staan ook douches, en mag dan niet met shampoo, maar hebben we stiekem toch maar gedaan!

Kortgezegt, super accomodatie! En ook helemaal niet duur!

geweldig appartementen complex

samantha
7-1-2009

Ben vorige zomer (2008) in dit appartementen complex geweest. Het is zeker een aanrader. Ziet er keurig verzorgd uit. Super aardig personeel. Wij hadden wel wat gebreken in de kamer maar de baas zelf kwam het maken/vervangen. Ziet er modern uit en ook een vrij moderne en neutrale inrichting in de kamers. Wij hadden alleen slecht zicht vanuit balkon. We keken naar een ander hotel met super veel oudere mensen! maar kortom een echt aanrader!

2008

Een geweldig appartement!

Setta
25-8-2008

Het gaat hier om een vrij nieuw appartement, met een luxe inrichting! Het appartement is erg schoon. De prijs is met bedlinnen en badlakens ingegrepen. De eigenaren zijn erg aardige mensen, waarmee we vaak een wijntje en biertje dronken. Prima gezelschap. Het strand is op loopafstand. Dmv een kaartje van het appartement hebben we korting gekregen op het strand. In de omgeving zijn veel winkels en supemarkten te vinen! Alles op loopafstand. Uitgaan is ook allemaal in de buurt. Heb je geen zin om te lopen, dan kan je altijd de bus pakken. Naast zonnen en uitgaan is er ook altijd tijd voor shoppen in Rimini Boulevard, Historisch centrum Rimini en in bigcity Riccione! In San Marino zijn kan je winkelen bij verschillende outlets.

Samenvattend een plek voor ieder iets wils!

Leuk appartment

Elena
22-7-2008

Leuk en goed ingericht appartement voorzien van vele faciliteiten.

prima vakantie bestemming, vrij nieuw appartementen complex. Jammer dat na aankomst bleek dat er naast het op de foto staande appm complex er nog een ander gebouw was en er twijfel ontstond waar we heen moesten. Het andere gebouw bleek over dezelfde faciliteiten te bezitten, prima vakantieoord

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marconi Mare in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marconi Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.