Hotel Latini

6 reviews over Hotel Latini in het Nederlands

Prima

John Warnier
5-9-2016

Leuk familie hotel word helemaal gerund door de familie latini.

Staan altijd voor je klaar. En echt Italiaans eten.

Voel je thuis aan de Adriatische zee.

Adri Torenstra, Krommenie
11-3-2016

Hotel Latini gezellig hotel met prima verzorging en uitstekende keuken, waar de gastvrouw zelf de scepter zwaait. Keurige kamers met alle gemakken en lekker fris en schoon. Zeer geschikt voor alle leeftijden.

Al 40 jaar top

Adri
30-5-2013

Voor ons is Latini een begrip.We komen hier al sinds 1975. Eerst met zn 2-en, toen met kinderen en nu weer met zn tweeen.

Warme huiselijke en toch professionele sfeer. Romagnoolse keuken wordt bestuurd door gastvrouw zelf en is echt fantastisch.

We hebben een aantal aanbieders voor Latini voor je op een rij gezet:

Dit geweldige Italiaanse familie hotel is ons zeer goed bevallen en wij gaan zeker nog een keer terug naar de Familie Latini!!!!

Italiaanse gastvrijheid ten top!!

Michael.
22-1-2013

Wil je de Italiaanse gastvrijheid en keuken proeven,dan ben je hier aan het juiste adres!

De vrouw des huizes staat zelf nog in de keuken,en het nog een echt familiehotel betreft is dit voor iedere beurs echt een aanrader....

Echt een prachtig breed strand met je eigen bedje en parasol voor een schappelijke prijs,dus je hoeft niet bang te zijn dat een vervelende duitser je voor is met zijn handdoekie!

De kamers hebben alles wat je nodig hebt,en vooral de airco is een must.

Heerlijk familiehotel

Ted
17-12-2012

Bij hotel Latini staat de service hoog in het vaandel. De gastvrouw kookt zelf elke dag voor de gasten. Zowel s'middags als s'avonds maakt zij zeer smakelijke gerechten. De kamers zijn schoon en het hotel ligt dichtbij het strand. Een heerlijk hotel om te verblijven.

We hebben een aantal aanbieders voor Latini voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Latini in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Latini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.