Hotel Impero

2008

Prima hotel!

Jessica
8-11-2008

Goed hotel, mooie ligging, vriendelijk personeel en best wel lekker eten. Was het eten niet lekker dan aten we ergens aan de hoofdstraat.

Straatje uitlopen en je komt bij strand, 2 x in de week marktje voor de deur, erg gezellig!

Kamers aan de ietwat kleine kant.

Was Perfect!

Marco
1-8-2008

Het was opzich echt een goed hotel. De service was echt goed. het eten was ook goed. de nachtwaker had af en toe een beetje een slechte dag maarja verder was alles goed!!

Redelijk

Jelle
28-7-2008

Er is nogal wat stuk (Airco, rolluiken), en het ziet er allemaal niet echt heel fraai uit. Je moet dus niet teveel op de kamer gaan zitten, en deze vooral gebruiken om te slapen dan is het oke. Verder moet je ook niet verwachten dat je lekker bij het hotel kunt eten maarja voor 5 euro heb je een pizza in een restaurant dus...

2007

drama hotel, kwaliteit geen ster verdient

B. van Kommer
4-10-2007

drama hotel, kwaliteit geen ster verdient. Hopeloze schoonmaak, slechte kamers, beroerd personeel.

Het woord 'eten' mag in dit hotel de naam niet dragen - weinig etc. Vooral

het ontbijt is dramatisch ! Wij komen al 33 jaar in Italie/Rimini, maar dit

hebben we nog nooit meegemaakt, overigens waren de berichten van andere hotels niet veel beter.

De ligging van het hotel is prima; dichtbij het strand en winkels. De kamer viel enigzins mee, maar de badkamer daarentegen was zeer klein. Na het douchen was het toilet zeiknat.

Personeel kan geen Engels spreken en het Belgisch vrouwtje was nogal humeurig.

Het ontbijt bestond uit oud brood (met 2 keuzes jam en ham of kaas op bestelling), droge koekjes en wel lekkere cornflakes.

Het hotel ligt vlakbij het strand

Daniëlle
13-8-2007

Het hotel ligt vlakbij het strand. Voor het stappen ligt het wel wat ver weg, ongeveer half uur lopen. Verder wel winkeltjes dichtbij en markt.

Kamers zijn klein maar te doen. Bij het douchen wordt alles nat. Verder de belgische mevrouw een goede service, andere personeel kon amper tot geen engels.

Mijn algemene beoordeling was goed

K. Pastoors
31-7-2007

Mijn algemene beoordeling was goed. alleen het onbijt was ranzig. Het brood wat daar geserveerd werd zou hier nog niet door de vogels gegeten worden. Het avond eten daar in tegen zag er redelijk uit.

Mooi hotel, Goed personeel

Yvonne
22-7-2007

Mooi hotel, Goed personeel. Eten was goed, voldoende keuze en meer dan genoeg. We hadden het balkon aan de straatzijde dus konden (vooral) 's avonds genieten van al het volk op straat. Dicht bij hetstrand.

Ik vindt dit een hotel een aanrader voor iedereen. Hebben voor 17 dagen inclusief ontbijt/diner 550 euro betaald. KOsten van het drinken (bij het avondeten en soms 's middags of 's avonds iets extra's) waren na 2 weken nog geen 10euro, dus was absoluut niet duur!!!

Voor de mensen die nog gaan..Geniet ervan!!

2006

super hotel ik weet niet waar men de negatieve geluiden vandaan heeft .

dit is voor de prijs een heel schoon/mooi/gezellig hotel voor jong en oud.

Het is een zeer klein hotel met kleine kamers. Het eten was niet voldoende. Heel eenvoudig. Als je een grote eter bent hoef je daar niet te komen. De ober was heel erg aardig maar het verdere personeel was drie keer niets. Er staat een bar die nooit open was. Je moet je eigen drinken kopen omdat je bij de bar niets kan bestellen. Het strand is wel dichtbij en de winkels ook.

We hebben een aantal aanbieders voor Impero voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Impero in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Impero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Impero scoort een 5.82 uit 10 op basis van 11 reviews.