Hotel I-Suite

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag10°-3°
Hotel I-Suite
9,9

Laatste review

Geweldig!

Ilona,
22-8-2018

Super hotel waar je je prima kan vermaken. Het ontbijt is zeer uitgebreid en erg lekker en de keuken is geweldig! Geweldige kamers en vooral schoon. S avonds maken ze nog een ronde om handdoeken aan te vullen en het weerbericht van de volgende dag op je kussen te leggen. Kortom een perfect hotel!

Kenmerken

22-8-2018

Geweldig hotel

tlzwaard
20-9-2016

Mooi, modern, alles wit met limoengroen. Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers en heerlijk eten. Direct aan het strand en bij winkelstraat.

Grandioos hotel

Henri Janssen
16-8-2016

Wat een geweldig hotel en wat een vriendelijke en servicegerichte staf.

Het hotel is van moderne architectuur. Zowel van buiten als binnen zeer modern en mooi vormgegeven. Zo zijn de kamers niet alleen zeer ruim opgezet maar zijn de kamers ook voorzien van een moderne luxe snufjes. I-Suite heeft een prettige handdoekservice, waarbij je ook de strandlakens mee naar het strand kan nemen. Zelfs ochtendjassen en slippers worden verstrekt.

De kamer heeft een opvallend stille en zeer goed werkende airco en je kan gratis gebruik maken van een kluisje op je kamer. Ook het restaurant van I-Suite ziet er mooi uit. Je kan zowel binnen als in de tuin van je geweldige en uitgebreide ontbijt en diner genieten. De keuken staat hoog aangeschreven en naast de gasten komen er ook veel passanten dineren. De kaart van het viergangendiner is iedere dag anders en het diner is van uitmuntende kwaliteit.

Het team staat garant voor een super vakantie. Zij doen er alles aan om het de gasten 100% naar de zin te maken. We konden zelfs gratis gebruik maken van leen fietsen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Heel vet

femke
1-8-2015

heel mooi en ook leuk voor jongeren

Dit prachtige 5-sterren hotel aan de boulevard van Rimini is echt een aanrader! Het hotel heeft een mooi zwembad, een heerlijke keuken met elke avond een mooi menu, een mooie spa op het dak en het strand van de Adriatische Zee voor de deur!

super super geweldig

linda kuijsters
21-8-2012

we zijn net terug van dit geweldige hotel we hebben daar een geweldige vakantie gehad zo luxe onvoorstelbaar zelfs elke morgen een ned krant voor je deur 2 x daags schone handoeken heerlijk heerlijk eten elke morgen wat je maar kunt bedenken en savonds kun je kiezen van de kaart elke dag uit 4x 4 dingen echt helemaal super gratis fietsen om te lenen handoekn naar het strand we waren echt helemaal verkocht gaan volgend jaar zeker weer en o ja een tv in het plafond boven je bed en een in de badkamer en dan nog een gewoon op je kamer computer die is aangesloten op de tv dus je kqn gamen en facbooken en dvd kijken

We hebben een aantal aanbieders voor I-Suite voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel I-Suite in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel I-Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.