Hotel Helvetia Parco

ItaliëEmilia RomagnaRimini

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Helvetia Parco voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Helvetia Parco

• 8Van de Velde27-07-2013

Zeer goed hotel maar omgeving is pover

Zeer mooie ruime kamer met prachtige ruime badkamer. Dagelijks werd dit door vriendelijk personeel proper gemaakt. Het ontbijt is goed en voldoende keuze. We waren daar op basis van HP. Het diner is van zeer goede kwaliteit en zeer lekker, zeker niks te kort. Constant werd eten bij gevuld . Drank zoals witte- rode- rosé - schuimwijn frisdranken a voléntè waren inbegrepen in de prijs. Zeer vriendelijk personeel in het volledig hotel niks op aan te merken.We hadden probleem met de kluis oud nummer was nog niet gereset gaan zeggen en binnen de minuut was het inorde. Maar ontvangst kon beter, zo goed als geen inlichtingen ontvangen. Internet was gratis, maar hoe we moesten inloggen dat was ons niet medegedeeld. Info op de kamer was ook niet weer te vinden. Zoals bij de meeste hotels dat wel het geval is. Zeer kindvriendelijk hotel voor koppels die geen kinderen rond zich willen is dit hotel zeker af te raden. S'nachts geen last van lawaai zeer goede geluids isolatie

• 9Luca23-10-2012

Servizio eccellente, albergo molto carino.

Sono stato per la fiera di Rimini, mi hanno dato una delle stanze vecchie al primo piano, non posso giudicarla siccome le nuove stanze sono veramente belle, ma per il prezzo che ho pagato è andata molto bene. La spiaggia? difronte al albergo. Il servizio ottimo, bravissimi tutti, molto attenti e gentili, la colazione spettacolare, molta varietà, hanno perfino prodotti biologici per fare colazione. Tornerò volentieri il prossimo anno in questo albergo per la TTG. Ci hanno anche organizzato un aperitivo molto buono ogni sera tornando dalla fiera.

Raccomando a tutti quelli che vogliono andare a Rimini, spendere relavitvamente poco in qualità-prezzo ed avere un ottimo servizio, di visitare questo Albergo.

• 7anja22-06-2009

beter dan verwacht

Kleine, schone kamers, waarvan de helft zeezicht. Zeer vriendelijk personeel. Eten (niet all inclusive) redelijk tot goed.

Hotel Helvetia Parco info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij