Hotel Eliseo

Kleine hotelsWeer vandaag19°12°
Hotel Eliseo

We hebben een aantal aanbieders voor Eliseo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Eliseo in het Nederlands

Met vrienden

geweldig appartement in een geweldige plaats

Suzanne
25-3-2010

Rimini is echt een top plaats om te gaan stappen. ook de stranden zijn super mooi. Eliseo is prima om te slapen tijdens je vakantie. Met name omdat de ligging perfect is en de kamers erg schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eliseo in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eliseo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.