Hotel Cupido **

We hebben een aantal aanbieders voor Cupido voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Cupido in het Nederlands

zeer slecht

Rick, 27-7-2009

zoals voorgaande recentie al zegt: dramatisch. De service, hygiëne en eten zijn absoluut beneden alle peil

Verschrikkelijk hotel

Rosanne, 22-9-2006

Verschrikkelijk hotel. het stinkt er verschrikkelijk! roest in de wasbakken, elke keer was de douch verstopt. Er hingen draden van de elektronica uit het plafond en de trap stond ook nog eens op instorten. Mij zien ze daar nooit meer!

Dit is een 2 sterren hotel maar dat is het nog niet waard. Het is een dependance van hotel Ducale (3 sterren) nooit heen gaan!

Stopcontacten hangen aan een draadje, evenals de lampen,schoonmaak slecht,gaten in plafond, stank. Te slecht om op de noemen...

We hebben een aantal aanbieders voor Cupido voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cupido in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cupido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cupido scoort een 1.67 uit 10 op basis van 3 reviews.