Hotel Costa d'Oro

+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 33 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

33 Reviews over Costa d'Oro

• 9Luzi13-08-2013

Positiv überrascht

Ich war im August 2013 mit 4 anderen im Hotel Costa D`oro. Das Hotel ist sauber und das Personal überfreundlich. Wir sind ohne Ansprüche in das Hotel gekommen (da wir echt wenig dafür gezahlt haben) daher waren wir positiv überrascht und froh, dass uns keine Bruchbude erwartete. Ebenso hat das Hotel einen kleineren Pool, die Liegen sind dort jedoch etwas knapp. Die Zimmer sind einfach, aber das reicht (hatten zwei kleine Balkone). Lage: Perfekt! Zum Strand sind es zu Fuß circa 5 Minuten, man liegt direkt an einer langen Einkaufsstraße und Discos sind auch in unmittelbarer Nähe. Gastronomie: Das Abendessen war für uns fünf echt sehr lecker. Es gab jeden Abend als erstes Buffet (Salate, Gemüse,...). Als Zwischenspeise gab es dann Pasta oder Suppe und danach die Hauptspeise, die bei uns auch immer unterschiedlich war. (z.B. Schnitzel mit Pommes). Zu guter Letzt gibt es ein kleines Dessert. Also wie man sieht, reicht das Essen wirklich auch für einen guten Appetit.

• 8Kim04-02-2011

Goede ligging, goed eten, ok hotel.

Hotel ligt in een winkelstraat. Met kamer aan de hoofdweg is er altijd wel wat te zien. Wel veel lawaai 's nachts van dronken mensen. Ook dichtbij het strand. Met kaart met stempel van hotel kreeg je korting op strandbedjes en parasols op het strand (10,50 voor 2 bedjes + 1 parasol). Het eten was prima: saladebuffet, keuze uit twee voorgerechten (pasta of soep), hoofdgerecht met groente en vlees en nagerecht was vaak fruit. De kamer was ok, niet groot niet klein. Wel fijn om er een met balkon te hebben. Er zit een ventilator in, geen arco. Badkamer erg klein (water van de douche loopt onder de wc..), maar wel te doen. We waren erg tevreden over het hotel. Jammer dat de reisorganisatie slechte excursies aanboodt (venetie 45 euro, voor maar 3 uurtjes daar) of alleen feestexcursies. Bij organisatie langs de weg leukere excursies voor veel minder geld! Markt Rimini is ook leuk!

• 7Roos25-01-2011

Relaxte vakantie gehad!

Wij (3 meiden) hebben in juli 2010, 8 dagen in dit hotel gezeten. Goede service, vriendelijk personeel. Al is de nachtportier wel een beetje vreemd. De kamers waren wel erg klein en je hebt inderdaad niet veel ruimte om je koffers kwijt te kunnen. Maarja, hoevaak ben je op je hotelkamer in de vakantie.. Het ochtend eten was erg vroeg en niet veel bijzonders, die hebben wij dan ook vaak over geslagen. Het avondeten was typisch italiaans, hou hier rekening mee! Aan het begin van je verblijf krijg je een tafel aangewezen, deze tafel hou je je gehele verblijf. Dagelijks ligt er een blaadje op tafel met het menu van de volgende dag. Hierop kan je het hoofd en na gerecht kiezen. Voorgerecht staat vast, elke dag een andere soort pasta.

Verder is de ligging super! Dicht bij het strand, wat je wel moet betalen, maar zodra je een stukje langs het strand gaat lopen kom je al snel een onbetaald gedeelte tegen, weliswaar zonder bedjes en parasols.

Al met al een super vakantie gehad!

• 5Marleen,Manon,Lieke,Yvonne14-12-2010

Beetje jammer, viel tegen! Nooit meer.

Bij aankomst hebben we verschikkelijk lang moeten wachten tot onze kamer schoon was. (We kwamen om 7.00 uur aan bij het hotel en kregen om 18.00 uur onze sleutel terwijl er gezegd werd dat we hem om 13.00 uur kregen...) We hadden geen aicro, best jammer als het ongeveer 40 graden is buiten, laat staan op een kamer zonder wind. We moesten een zelfbedachte koelkast in onze kamer neerzetten, want die was er niet. Op ons 'mooie' met vieze vlekken besmette tapijt hebben we een mini opblaaszwembadje met lauw water uit de kraan neergezet en daarin ons drinken gelegd. De badkamerdeur viel bijna uit elkaar van ellendigheid en als je in de douchecabine wou bukken, zat je met je blote witte billetjes tegen de bijna beschimmelde voegen van de muur.

Wel deden de schoonmaaksters erg hun best en gaven ons elke dag schone handdoeken als we de vieze voor de deur hadden gelegd. Ze hebben ook elke dag onze rommel op de kamer opgeruimd. Alleen kunnen ze soms al om 8.00 uur je kamer binnen komen.

• 3.03-08-2010

Zware tegenvaller!

Wat een slecht hotel! De kamers zijn klein, je hebt bijna geen ruimte om je spullen neer te zetten. De badkamer was verschrikkelijk! In een klein hokje zat de wc, douche en wastafel. Je kon scheiten en douche tegelijk! Kamers worden niet gepoetst en je moet zelf elke keer nieuwe handdoeken en wc papier gaan halen. De receptioniste in het hotel zijn ook k#t. En in het zwembad mag je alleen zwemmen zonder geluid te maken. Het eten is ook niet lekker! Het was een zware tegenvaller!

• 6Thom19-07-2010

Met de grond gelijk maken die tent!

Bij aankomst zag het hotel er redelijk uit. De ligging is tevens okay.

Echter toen we de kamer zagen hoopten we dat het niet erger zou worden. De kamer was echt belachelijk klein, geen balkon, geen tv, geen klok, geen airco, geen koelkast en al helemaal geen ruimte. De badkamer was ook een verschrikking, wat een klein $%#*[email protected] hok. Om het raam in de badkamer open te doen moesten we de railing van het douchegordijn optillen. Beter hadden we de railing er afgehaald zodat het raam open en dicht kon, want het douchegordijn ontbrak. Ook stond de wc 'in' de douche. Je kon zeg maar je ding doen en douchen tegelijk.

Het eten wat er 's ochtends en 's avonds werd geserveerd was voor mensen bestemd en kon gegeten worden maar daar is dan ook alles mee gezegd.

De mensen bij de receptie waren aardig. Schoonmaken en bedden opmaken werd niet gedaan wanneer je niet voor 10 uur 's ochtends uit je bed was. Schone handdoeken regelden we dan ook zelf.

• 3esther12-07-2010

Tegenvaller

Ben hier in 2009 geweest. Er zijn 2 soorten kamers, hele primitieve met de wc douche en wasbak op 1 m2. Na flink veel klagen en zeuren kregen we een "normale" kamer. Nog steeds viezig en slecht, maarja.. Het enige goede aan het hotel is de ligging. Lekker dicht bij het strand, tussen een paar discotheken in. Maar dit hotel nooit meer.

• 8AJM10-02-2010

Top Hotel, goede ligging

Dichtbij strand en boulevard, eten inderdaad verassend goed. 2x bezocht in 1999 en 2003 en een derde keer zal er wel een keer van gaan komen!

• 8M de jong14-10-2009

Heerlijke vakantie gehad

Wij, twee vriendinnen, zijn afgelopen zomer een week in dit hotel verbeleven. Het hotel is prima. Lekker centraal, dicht bij het strand en een supermarkt.

Ook lekker was het zwembad, wel jammer dat die van 1 tot 3 sloot. Vaak lagen we er dan pas net..

Het eten was goed te doen.

We hebben een leuke vakantie gehad voor een redelijke prijs!

• 7Horsti28-09-2009

Urlaub in Rimini Sommer 2009

Hallo, das Hotel ist in guter Lage, paar Meter vom Meer entfernt und direkt an der Flaniermeile. Es ist auch ein kostenloser Strandabschnitt in der Nähe.

Die Zimmer sind soweit in Ordnung, aber ein bisschen klein, für 2 Personen in Ordnung. Bad/Dusche in Ok. Leider keine Klimaanlage vorhanden, man muss sich mit einem Deckenventilator zufrieden geben.

Das Abendessen war typisch italienisch, Pasta als Vorspeise, Fisch oder Fleisch als Hauptspeise und ein kleiner Nachtisch. Davor gabs noch ein Büffet mit Salat.

Das Personal war freundlich.

Hotel Costa d'Oro info

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar