Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Corallo voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Corallo

• 10judith28-06-2013

zeer geslaagde vakantie gehad!

Heel fijn hotel voor een lekkere zon/zee/strand vakantie

• 7EDHAPETI14-09-2010

Prettig hotel

Prettig hotel, goede en nette schone kamers, vlakbij leuke winkelstraat, dicht bij het strand, schoon en mooi strand, goede strandstoelen. Eten in hotel goed, genoeg keuze. Lunch en diner starten om 12.30 / 19.30 uur de mensen staan dan al in de rij om te gaan eten, het nadeel hiervan is dat als je om 13.00 of 20.00 gaat eten de schalen met groenten en div andere etenswaren al op zijn en dit door het hotel niet meer bijgevuld wordt met uitzondering van de patat. Maar helaas de boosdoeners zijn de mensen zelf die snel en zoveel mogelijk eten op hun borden scheppen. Maar we gaan zeker nog eens terug naar Rimini en dan zeker weer naar hotel Corallo.

• 7Gino01-08-2009

fijn hotel

Fijn hotel lekker rustig geleggen, doch bij het strand.Ontbijt kon wel beter. Maar je kunt niet alles hebben. Ruime voldoende.

• 8hans28-06-2009

een prima hotel met ontspannen werknemers

mooi hotel aan een zeer levendige winkelstraat winkels van 09.00t/m 24.00 open,(geen last van geluid)hotel ligt net achter het strand dat groot en schoon is. elke kamer heeft op het strand zijn eigen ligstoel en parasol. maaltijden zijn voor een hotel ophoog niveu.een maal in de week een gala diner andere week eten op het strand.kinderen worden de hele dag vermaakt door een goed animatie team.

• 8bertus van der velden15-07-2008

een zeer goed en prettig hotel, vriendelijk personeel,staan altijd voor je klaar. voor de kinderen en volwassenen is er elke dag een animatie progamma,van s,ochtends tot s,avonds laat,zo wel op het strand als bij het hotel. het eten is zeer goed en een ruime keuze.goed ingerichte kamers. ondaks dat het hotel is gelegen in het uitgaanscentrum,is het toch vrij rustig.zeer schoon strand. een aanrader zeker voor gezinnen met kleine kinderen.

• 6marielle27-03-2007

vorige zomer daargeweest en hebben een prima vakantie gehad. personeel was erg vriendelijk.het eten was ook ook prima.het enige nadeel was het parkeren van je auto. was best wel beschadigd.verder een echte aanrader hoor.

• 1Olga Gorbtsjewa , Amsterdam08-09-2005

uitermate nare ervaring met het Hotel. Een donkere vieze kamer met een kapotte douche, kapotte airco, rommelmarkt meubels en in plaats van een nachtlampije een bouwlamp. daarnaast een pracht uitzicht naar een bouw en afwalplaats. Het leukste is dat bij aanvrag bleek dat het kamer maar liefst 24 euro per dag kost... geen wonder dan. Wij betaalde via Touroperator reisburau rond 70 euro per dag. De fotos van de site van de Corallo is niet correct, zodra wij weer in nederland zijn plaatsen wij echte fotos van dit hotel. Nooit daarheen gaan, nooit. Je mag je reis natuurlijk via onze reisorganisatie reserveren maar kijk goed uit van wat je aan het doen ben. Wil je 700 euro als cado geven.

• 7Jenneken22-03-2005

Zomervakantie van 2003 geweest met een vriendin. Ligging helemaal fantastisch, aan de ene kant de zee en aan de andere kant de gezellige boulevard. Wij hadden half pension en ook 's avonds viel het eten ons erg mee. Als het niks was gingen we naar de McDonalds, deze zat naast het hotel. Wij zijn ook op vroege excursie geweest naar Venetie maar konden om 6 uur al ontbijten en kregen ipv ons avondeten s avonds een lunchpakket mee voor tussen de middag,dus eigenlijk helemaal geen klachten!

Hotel Corallo info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Viale Vespucci, 46, 47900