Hotel Continental

2008

Perfecte ligging

ESRA EN RONALD
22-8-2008

Een goed hotel. Wij hadden alleen logies en ontbijt. Er zijn genoeg restaurantjes waar je 'savonds heerlijk kan eten. Het ontbijt is croissants, harde broodjes, div soorten zoet beleg, kaas, ham, eitjes en div soorten muesli en fruit.

Hotel ligt qua ligging perfect in de iets mooiere buurt van Rimini.Een kamer met uitzicht op zee is helemaalsuper, mooi uitzicht op het privestrand waar je overigens wel 72 euro pw betaald voor 2 bedjes en een parasol. De kamers zijn groot genoeg, fijn bed en koelkastje, alleen douche is ietwat klein. Aan de voorkant van het hotel ligt de drukke winkelstraat met div winkels en restaurantjes, ideaal dus. Weinig uitgaansmogelijkheden gezien, misschien dat die in het andere gedeelte zaten. Wij zijn met 2 pers geweest en voor een week is het een heerlijk hotel lekker aan het strand en midden in het centrum waar je genoeg kan doen.

Goed hotel

Karen
13-8-2008

Wij hebben ons prima vermaakt in dit hotel. Het ontbijt is heel goed te doen met een ruim assortiment (broodjes, verschillende croissant, zoet beleg, kaas, vleeswaar, gekookte eieren, verschillende corn flakes, (vruchten)yoghurt, vers fruit, taart, etc.). Het hotel heeft een privéstrand waarvoor je voor 2 bedjes met parasol 15€ moet betalen. Indien je dit teveel vind kun je richting de haven lopen waar een stuk strand is dat niet bij een hotel hoort. Het is namelijk verboden om op het privéstrand geen ligstoelen te huren.. Het is jammer dat het zwembad alleen geopend is van 10.00-13.00 en van 16.00-19.00. Wel vriendelijke dames die het zwembad in de gaten houden. Wij zijn iedere avond uiteten geweest. Dit is héél goed te doen! Wij waren met 2 personen 's avonds maximaal 30€ kwijt inclusief drank. Personeel is uitstekend! 2 problemen gemeld en die werden meteen opgelost!! Jammer dat er geen animatie was!

matig onderhouden 'vergane glorie' hotel

venghaus
4-8-2008

Ooit waarschijnlijk een chique hotel geweest. Doet nu wat gedateerd aan.

Personeel (h.h.dienst/techn.dienst)is niet allert is op kleine mankementen. (b.v. toiletten beden: defecte kraan, slecht doorlopende wastafel, 2 kapotte wc-borstels die in stukken naast de pot staan, soms geen closetpapier)

Tafelpersoneel spreekt geen woord engels; communicatie aan receptie ook redelijk moeizaam.

Geen fietsen aanwezig (staat wel in brochure).

Het koele achterterras (zeekant)wordt niet benut, staan geen zitjes.

Lift gehorig en hortend.

Dinerbuffet uitstekend.

Ligging uitstekend.

Conclusie: geen 4* hotel qua onderhoud en 'gastgerichtheid".

Bezocht met alleen logies/ontbijt

Monique
4-8-2008

Aan de receptie niet veel service, weinig aandacht. Kamer niet al te groot wel een balkon. En erg gehorig. Badkamer met ontzettend kleine douche. Ontbijt wel oke. Parkeren bij het hotel niet ideaal. Weinig ruimte.

Autosleutels moeten ingeleverd worden bij de receptie zodat ze de auto kunnen verplaatsen als er iemand weg wil. Dit werd niet verteld bij de receptie evenals dat je moest betalen voor de strandbedjes 8 euro! per bedje.

bedrogen

ils
30-7-2008

Ganse week beperkt saladebuffet was het enige wat we kregen, van de beloofde maaltijden aan tafel niets gehad. Volgens touroperator ook drank aan tafel gratis, werd door garçons beaamt maar kregen toch op't einde van de week gepeperde drankrekening van meer dan we gedronken hadden!

Zeker zijn geld niet waard!

In een woord een fantastisch hotel

Marianne
22-2-2008

In een woord een fantastisch hotel. Super de luxe eten, geserveerd aan tafel. Dus geen last van zenuwachtig heen en weer geloop. Er is wel een uitgebreid saladebuffet, maar verder wordt je aan tafel bediend. Heerlijke toetjes. Midden in het centrum. Aan de overkant van de straat het strand.

2007

De kamer was heel klein en het eten was zeer weinig . Een volwassen man heeft er zeker niet genoeg aan.Verder spraken er weinig mensen van het hotel iets anders dan italiaans.

We hebben een aantal aanbieders voor Continental voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Continental in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Continental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Continental scoort een 7.43 uit 10 op basis van 7 reviews.