Hotel Brotas

ItaliëEmilia RomagnaRimini

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Brotas voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 68 reviews
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 68 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

70 Reviews over Brotas

• 9Michiel Streppel02-08-2021

Prima hotel! Value for money!

Schoon hotel met prima kamers! Ontbijt uitgebreid, ligging top! Goed management en team!

• 9Eduardo Franco Rondina08-01-2013

Una meravigliosa vacanza a Rimini

Ho deciso di passare il mio fine d'anno a Rimini. Ho cercato su internet la cosa che mi sembrava più adatta e ho prenotato al Brotas. La mia sorpresa, pur frequentando Rimini da tanto tempo ed essendo stato ospite di altri alberghi (i tempi cambiano... e le tasche anche) devo dire che è stata sbalorditiva. Albergo NUOVO, camere accoglienti, prezzi SUPER, cucina OTTIMA!!! (brava Cristina!!) e un'accoglienza da veri signori!!... il (o uno di loro) titolare, Carmine, un ragazzotto simpaticissimo e disponibile come pochi, mi hanno fatto passare sette giorni indimenticabili. . Grazie e, state sicuri, tornerò!!!

• 0Ria van der Zanden24-02-2012

ENZO EN RIA NIET MEER IN HOTEL BROTAS !!!!!!

WIJ WILLEN OP DEZE MANIER KENNIS GEVEN AAN AL ONZE KLANTEN, DAQT WIJ VANAF VOLGENDE ZOMER NIET MEER AANWEZIG ZIJN ALS PACHTERS VAN HOTEL BROTAS. HET HOTEL IS IN HANDEN VAN EEN NIEUWE HUURDER EN WIJ HOPEN DAT òòK ZIJ MET HART EN ZIEL HET HOTEL, WAT WIJ 33 JAAR HEBBEN GERUND SAMEN MET ONZE KINDEREN, VOORTZETTEN

• 10angelo07-11-2011

Un Bell'Albergo

Io e la mia famiglia abbiamo soggiornato all'hotel Brotas per una settimana nel mese di agosto Buona la posizione a pochi metri dal mare Le impressioni generali sulla struttura sono state molto buone: , ottimo servizio, puntuale la pulizia delle camere. Una nota speciale per la qualità della cucina, davvero speciale! veramente positiva anche la gentilezza/disponibilità di tutto il personale addetto dalla reception e dei camerieri di sala. Molto buono anche il rapporto qualità/prezzo. Vivamente consigliato a coloro che cercano una vacanza orientata al relax.

• 10René30-08-2011

Fantastisch Hotel

"Hotel Brotas* in Rimini is..." is een fantastisch hotel met gastvriendelijke mensen. Het eten goed en variërend.

• 8fam. bergman20-08-2011

super, zeker voor een volgende keer

De vakantie bij Hotel Brotas was geweldig. Super service, ontzettend lekker eten. Elke dag kon je kiezen welk gerecht je wou hebben. ook de kinderen hebben genoten. Voor iedereen was wel wat aan te passen, mocht je iets echt niet lusten. En Ria en Enzo, geweldige mensen, vriendelijk, altijd in voor een praatje en wisten overal wat van, mocht je vragen hebben over bezienswaardigheden in of rond Rimini. De kamers waren wat aan de kleine kant, maar genoeg voor 4 personen. Wij hebben genoten, en komen zeker nog een keer terug in dit hotel

• 8angelien12-08-2011

best wel weer een keer

wij waren 10 dagen te gast bij Ria,Enzo ,Davis en de rest van het personeel. zoveel vriendelijkheid heb ik zelden meegemaakt. oke de kamers waren een beetje aan de kleine kant en als je onder de douche geweest was kon je zwemmen maar het was er schoon,. en heel eerlijk zoveel ben je niet op de kamer alleen maar om te slapen. het eten was ook lekker. je kon iedere dag kiezen. soep of pasta voor net voorgerecht en vis of vlees voor het hoofdgerecht. en je kon zelf je salade bereiden. kortom het was een geslaagde vakantie. Ria,Enzo,Davis Adriaan en ook de kamermeisjes bedankt voor jullie gastvrijheid.

• 10M. van der Jagt10-08-2011

Fantastisch hotel

Wij zijn net terug van onze vakantie in Rimini. Wij verbleven 2 weken in Hotel Brotas. Een terechte winnaar van Zoover 2010. De eigenaren Ria & Enzo zijn service gericht, vriendelijk, behuulpzaam en gezellig. Als we een vraagje hadden was dat absoluut geen probleem en hielpen ze meteen. Het eten was verrukkelijk (ieder zijn eigen smaak). Je krijgt een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht en daarnaast kan je ook nog een salade bij elkaar stellen. Het eten duurt ongeveer een uur. Over de bediening is ook geen negatief woord over te zeggen. Er gaat een bel af om half 8 zodat iedereen weet wanneer je kan gaan eten maar is geen alarmbel ofzo. De kamers zijn netjes en ruim. De badkamer is iets aan de kleine kant maar ach.... zo vaak ben je er niet. Een grote kast om al je spullen op de bergen en natuurlijk een balkon. Iedere dag wordt dit schoongemaakt. Verder is het strand heel dichtbij evenals de winkeltjes. Al met al een zeer geslaagde vakantie gehad.

• 6Y.post10-08-2011

Niets bijzonders

We vonden het hotel erg middelmatig. Commentaren op deze site mbt het eten vonden we overdreven. Het eten was niet slecht maar ook niet om over naar huis te schrijven. Om aan te kondigen dat de gasten naar de eetzaal mochten komen, luidde er een harde bel. Wij vonden dat erg uit de tijd en ook respectloos. De bediening was erg efficiënt, daardoor duurde het hele 'eetgebeuren' van voorgerecht tot en met dessert, een half uurtje. Jammer want dat gaf ons niet het idee dat we op vakantie waren, in een restaurant, maar eerder dat we in een kantine zaten. Na 2 dagen zijn we in een ander restaurant gaan eten en dat was verrukkelijk. De kamer had verschillende extra's, tv.. Kluisje..airco, waar je wel eerst voor moest betalen. De badkamer was niet klein maar toch was er geen ruimte om de spulletjes uit de toilettas neer te zetten. Nu ook nog iets dat we positief vonden:het hotel was schoon en fris en de eigenaresse had veel praktische kennis die ze graag deelde

• 10mike02-08-2011

Gewoon Goed

Hotel Brotas is een 3Hotel met 4 eten en 5 service super goed voor een 1 prijs. Hoe kan dat ??????????? . Wij heb echt genoten van ons verblijf in de hotel Brotas. Rimini is een grote strand vol met zonebedden en parasols en mensen . Ga naar de oudstad zelf vond het de best von Rinini

Hotel Brotas info

Building information