Hotel Best Western Milton

Hotel Best Western Milton
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Milton voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Best Western Milton in het Nederlands

Nooit meer - prijs te hoog voor dit Hotel

Anita, 18-9-2010

Kwaliteit van eten voldoet niet aan 4 sterren hotel.

Geluidsoverlast in en rond het hotel je kunt geen venster openzetten ook door de muren kan je alles horen. Airco werkt niet behoorlijk.

Zwembad te klein en ongezellig.

In het hotel niets te beleven.

Volledig alles Russen.

Veel te duur voor wat je krijgt!!!

mooi gelegen, beste gedeelte rimini.

peter, 21-6-2009

is een mooi gelegen hotel in rimini. vlakbij het strand en de kilometers lange boulevard. veel goede restaurants in de omgeving.

het hotel/kamers zijn de vier sterren zeker waard, personeel is vriendelijk en behulpzaam. ontbijt is heel uitgebreid en zeer luxe er is zelfs champagne.

er zijn wel een paar minpuntjes betreffende geluidsoverlast. de werksters hadden altijd de gewoonte om bij aanvang van hun werk een kwartiertje op de gang de laatste roddels uit te wisselen. en er stond buiten constant een luchtafvoer te draaiien waardoor het niet mogelijk was om rustig buiten te zitten. en de airco werkte niet naar behoren het was niet koel te krijgen.

Heerlijk

Utrecht, 4-9-2008

We zijn net terug uit Rimini en hebben 2 wkn in dit heerlijke hotel doorgebracht!

Inderdaad een zeer goede ligging, je bent zo op het strand, zo in de stad en toch rustig gelegen!

We hebben fietsen gehuurd voor deze periode en hebben daardoor zeer veel gezien, alleen moet je wel goed uitkijken, want het is hier erg druk!

Het strand is wel erg massaal, maar doordat we fietsen hadden gingen we wat verder weg en daar was het dan weer wat rustiger!

De eigenaar en zijn vrouw en alle personeelsleden zijn zo vriendelijk, ze doen er alles aan om het je naar je zin te maken!

Ook wij vinden dat deze vakantie voor herhaling vatbaar is en zeer zeker een echte aanrader!!!!!!!

wij zijn hier de laaste week van augustus (2007) geweest en hebben een fantastische week gehad in dit hotel.

Binnen een minuut ben je op het strand. De zee loopt langzaam af en dat is erg prettig. Misschien dat het strand in het hoogseizoen erg massaal is, geen idee. Maar aan het einde van de vakantieperiode was dit in ieder geval niet zo.

Het eten in het hotel is perfect. Er is een 4 gangenkeuze menu en we hebben elke dag lekker gegeten. Ontbijt is ook super, o.a. vers fruit en erg uitgebreid.

De kamer was netjes, schoon en alles is aanwezig wat je nodig hebt. Misschien het enige minpuntje van het hotel is dat de kamer niet zo heel groot is.

Kortom een vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is en een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Milton in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Milton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Milton scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.