Hotel Best Western Milton

ItaliëEmilia RomagnaRimini

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Best Western Milton voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 5 reviews
+32/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Best Western Milton

• 5Anita18-09-2010

Nooit meer - prijs te hoog voor dit Hotel

Kwaliteit van eten voldoet niet aan 4 sterren hotel. Geluidsoverlast in en rond het hotel je kunt geen venster openzetten ook door de muren kan je alles horen. Airco werkt niet behoorlijk. Zwembad te klein en ongezellig. In het hotel niets te beleven. Volledig alles Russen. Veel te duur voor wat je krijgt!!!

• 9Franco P.07-12-2009

HOTEL MILTON :ECCELLENTE in ZONA VERDE TRANQUILLA

Ci siamo regalati per pentacoste 2009, un week da sogno : a Hotel Milton Rimini. Al di sopra di ogni aspettativa, l'hotel si merita le sue stelle per: recentemente ristrutturato, fiori freschi ovunque, personale gentilissimo, ottima zona verde e tranquilla,ottimo cibo,pulizia, e dal solarium si puo'godere di un panorama da fiaba:vedrete il parco F.Fellini, di fronte avete il G.Hotel di Rimini,ecc.

• 8peter21-06-2009

mooi gelegen, beste gedeelte rimini.

is een mooi gelegen hotel in rimini. vlakbij het strand en de kilometers lange boulevard. veel goede restaurants in de omgeving.

het hotel/kamers zijn de vier sterren zeker waard, personeel is vriendelijk en behulpzaam. ontbijt is heel uitgebreid en zeer luxe er is zelfs champagne.

er zijn wel een paar minpuntjes betreffende geluidsoverlast. de werksters hadden altijd de gewoonte om bij aanvang van hun werk een kwartiertje op de gang de laatste roddels uit te wisselen. en er stond buiten constant een luchtafvoer te draaiien waardoor het niet mogelijk was om rustig buiten te zitten. en de airco werkte niet naar behoren het was niet koel te krijgen.

• 8Utrecht04-09-2008

Heerlijk

We zijn net terug uit Rimini en hebben 2 wkn in dit heerlijke hotel doorgebracht!

Inderdaad een zeer goede ligging, je bent zo op het strand, zo in de stad en toch rustig gelegen!

We hebben fietsen gehuurd voor deze periode en hebben daardoor zeer veel gezien, alleen moet je wel goed uitkijken, want het is hier erg druk!

Het strand is wel erg massaal, maar doordat we fietsen hadden gingen we wat verder weg en daar was het dan weer wat rustiger!

De eigenaar en zijn vrouw en alle personeelsleden zijn zo vriendelijk, ze doen er alles aan om het je naar je zin te maken!

Ook wij vinden dat deze vakantie voor herhaling vatbaar is en zeer zeker een echte aanrader!!!!!!!

• 8laura04-09-2007

wij zijn hier de laaste week van augustus (2007) geweest en hebben een fantastische week gehad in dit hotel.

Binnen een minuut ben je op het strand. De zee loopt langzaam af en dat is erg prettig. Misschien dat het strand in het hoogseizoen erg massaal is, geen idee. Maar aan het einde van de vakantieperiode was dit in ieder geval niet zo.

Het eten in het hotel is perfect. Er is een 4 gangenkeuze menu en we hebben elke dag lekker gegeten. Ontbijt is ook super, o.a. vers fruit en erg uitgebreid.

De kamer was netjes, schoon en alles is aanwezig wat je nodig hebt. Misschien het enige minpuntje van het hotel is dat de kamer niet zo heel groot is.

Kortom een vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is en een echte aanrader.

Hotel Best Western Milton info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar