Aparthotel Bellariva

21 reviews over Aparthotel Bellariva in het Nederlands

uitmuntent

raymond
30-12-2009

wij zijn er afgelopen zomers geweest.

was een erg leuk hotel. werd goed schoongemaakt. eten was beetje lauw maar wel goed. alleen de trein rijd heel vaak lang. alleen heb je daar niet zoveel last vab

Goed appartementen hotel

Marleen
18-12-2009

Wij zaten op de bovenste verdieping met uitzicht op het voetbalveld/kerk/zee.

We kwamen aan en waren zeer verrast! We hadden een 2-kamerappartement met 3 balkons! Dus ruimte was erg groot, ideaal! Personeel was erg vriendelijk, maar je moest inderdaad wel stil zijn, maargoed wij gingen dan snel de stad in!

Je zit inderdaad om de hoek bij discotheek Life, en op loopafstand van het strand!

Verder is de bus ook vlakbij die je overal naar toe brengt voor 1 euro (je word nooit gecontroleerd!)

Enige minpunten aan dit hotel: Je hoort de trein regelmatig langs denderen maar wen je meteen aan. 1 keer wakker geworden van kerkklokken.

goed hotel

Eline
8-9-2009

goed hotel.

Van de trein en de klokken heb je alleen de eerste nacht last! wen je snel aan! Verder top lokatie..

Zwembad is groot genoeg, wordt niet veel gebruik van gemaakt!

Nachtbewaker en personeel is erg vriendelijk!

Wel irritant dat er gezinnen in het hotel zitten!(je moet savonds stil zijn)

Leuk!

esther
4-9-2009

Bellariva is een leuke plaats om te verblijven voor jongeren! In het centrum en dichtbij de Life! Het appartement waarin wij verbleven was schoon en hebben 1 keer handoeken gewisseld. De receptie mag wel wat vriendelijker, we kwamen aan en het enige wat ze zeggen is paspoort en 200 euro borg. Ze spreken geen engels maar je hebt ze toch niet nodig. Leuk balkon en het grasveld waarover we keken was een voetbal trainingsveld! Van de trein heb je alleen de eerste nacht last van en de kerk loeit alleen op zondag. Dus was goed bevallen!

Super!

Daisy
3-7-2009

Echt een super vakantie gehad. Dit appartement was goed! Dicht bij het strand. Dichtbij supermarkten. Beetje in het midden van Rimini dus je kan alle kanten op. Ligging is gewoon super. Personeel was vriendelijk, als we vragen hadden hielpen ze ons. Heerlijk zwembad. Niet heel groot, maar heerlijk om af te koelen en het was mooi schoon. Ik weet niet of je er kan eten, maar wij hebben dat in ieder geval niet gedaan, want er zijn veel daar veel restaurantjes waar je voor weinig geld heerlijk kan eten. En als je eenmaal die heerlijke pizza's in rimini hebt gegeten wil je toch niks anders meer. appartement zag er van binnen netjes uit. Wij hadden een heel groot balkon, wat echt super was. Kortom een uitstekend verblijf.

ergste tijd van me leven.

Romy
13-2-2009

Dit hotel is niks voor jongeren! 's ochtends word je wakker na een slopende nacht van de trein, de kerkbellen zijn ook dagelijks te horen. Het appartement is een zooi, de eerste avond kwamen de gordijnen naar beneden. Het zwembad was klein en het personeel niet klantvriendelijk.

Kortom zeker een afrader.

Prima appartement!

Yvonne
5-2-2009

Leuk appartementencomplex. Ik was hier samen met 2 vriendinnen en hadden een studio, deze was beetje krap, maar alles aanwezig wat er nodig is! Badkamer had weinig afzuiging en airco deed het af en toe niet. Zwembad was lekker voor verkoelende duik! Ligging is prima, in Rimini liggen alle discotheken enzo verder van elkaar af, maar Bellariva heeft prima ligging. Bushaltes zijn er om de 150 meter en het slimste is om gewoon een kaartje voor een week te kopen (11euro) en je bent overal zo! Geen last gehad van kerk of trein en heerlijk balkon! Wij hebben hier een topvakantie gehad!!! :D

2008

Leuk Jongerenhotel

Sjors
29-12-2008

Wij zijn er met een stel vrienden geweest en het is ons allemaal enorm goed bevallen. Ik kan me voorstellen dat je last kan hebben van de trein of de kerk, maar die zijn ons nauwelijks opgevallen. Het hotel ligt dicht bij het strand en zo'n beetje in de boulevard en het uitgaansgebied. Het zwembad was misschien wat klein (als het erg druk was), maar een lekkere plek om even tot rust te komen en te zonnen. Er zaten bij ons veel Nederlanders in het hotel, bij de receptie kon je gewoon Engels praten. En ook van het 'stil zijn' 's nachts hadden wij weinig last. Wij kregen geen nachtklok en konden naar binnenlopen wanneer we wilden. Daar lag/zat een bewaker te slapen/lezen en die vroeg ons altijd hoe het was, en vroeg natuurlijk dan ook even of we stil konden zijn.

Al met al een top vakantie gehad. We zijn niet veel bij het hotel geweest, maar die momenten dat we er waren was er weinig mis. Een klein nadeel, de douche was vooral bij onze buren niet erg groot. Verder prima (voor jongeren!)

Ik was hier vorig jaar met vrienden

Koen de Brouwer
18-7-2008

Ik was hier vorig jaar met vrienden.

we hadden 2 kamers naast elkaar op de eerste verdieping. de balkons van ons grensde aan het zwembad (wat groot genoeg is voor het aantal gasten) elke dag zette wij onze muziek aan op het balkon om er in het zwembad van te kunnen genieten. dit vonden ze allemaal goed in het hotel zolang er niemand van de gasten last van had (dus blijkbaar hadden we goede muziek bij.. ) en verder een hele vriendelijke nachtbewaker..

alleen maar goeds wat ik kan vertellen over bellariva

wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad

zomer 2007
15-1-2008

wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Het enige nadeel was inderdaad de trein waar je 's morgens wakker van werd. Heeft ook weer zo zn voordelen, lekker vroeg wakker om te zonnen en dergelijke. Personeel sprak prima engels. De kerk hebben wij geen last van gehad. Ligging is prima. de enige nadelen zijn dus dat je moet betalen voor het strand en de trein. we komen zeker nog en keer terug

We hebben een aantal aanbieders voor Bellariva voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bellariva in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bellariva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Bellariva scoort een 7.52 uit 10 op basis van 21 reviews.