Hotel Aurora Mare

We hebben een aantal aanbieders voor Aurora Mare voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Aurora Mare

un posto incantevole

claudia
2-11-2012

Che dire del Residence Aurora del Mare?una struttura da consigliare a chi vuole una vacanza al massimo della tranquillità!

Struttura molto bella, pulita, vicinissima al mare 20 mt.

Cercavo una struttura che potesse soddisfare le mie esigenze e di mio marito e soprattutto della nostra bimba di quasi un anno e l'ho trovata!

La proprietaria Roberta disponibilissima, carina e gentile ci ha dato la possibilità di avere a disposizione passeggino, lettino, bagnetto....quanti bagagli risparmiati!!!

Posto incantevole, io ci ritorno e voi che fate la prossima estate???

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aurora Mare in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aurora Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aurora Mare scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.