Appartement Auriga

ItaliëEmilia RomagnaRimini

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Auriga voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 12 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 12 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 8.6Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

13 Reviews over Auriga

• 9Rein24-08-2015

Prima vakantie gehad!

Laatste beoordelingen dateren van 2011. Auriga heeft o.i. wel een actuele en goede beoordeling verdiend. De accommodatie voldeed volledig aan beschrijving, v.w.b. de appartementen aan zee en straat zijde. Dagreceptioniste "Vale" hanteerde een bovengemiddelde servicelevel. Speciaal compliment voor haar. Tevens avond receptionist aanwezig. Gratis fietsen en zwembad kaartjes beschikbaar. De combinatie met het uitstekende restaurant Auriga, maakt de beperkte kookgelegenheid op het appartement meer dan goed. Voor minder dan E 10,- p.p. (i.v.m. 20% kortingsregeling) gaan wij niet meer koken. Door goede ligging kwam het openbaar vervoer goed van pas. Het bezoekers publiek is zeer gevarieerd, van jong (uitgaanspubliek). familie met jonge kinderen tot (familie-)gezelschappen met enkel volwassen. Deze variatie kan tot botsingen leiden, alhoewel men wel toezicht en orde probeert te houden. Tijdens ons verblijf gelukkig geen fout publiek getroffen. Kleine supermarktjes op loop afstand aanwezig.

• 7Jeffrey en Zoey15-06-2011

Goede ligging, slechte service.

Wij zijn een jong stel en zijn hier voor 8 dagen naartoe gegaan. Bij aankomst moesten we heel lang wachten voordat we naar boven mochten omdat er teveel mensen waren die moesten inchecken(personeel bestaat uit 2 man). Nadat we in de kamer waren hadden we een mooie kamer, alleen was de airco stuk. Het hotel ligt op een perfecte plaats, midden in het centrum en vlakbij het strand. Verder zit het beste Pizzarestaurant van Rimini onder het hotel, hier hebben wij dan ook dankbaar gebruik van gemaakt! Wat betreft de service dus hoef je hier niet veel te verwachten en ook kom je bij het uitchecken tegen extra kosten aan te lopen en wordt je geduld weer flink op de proef gesteld. We hebben hier wel ondanks dit een hele leuke vakantie gehad.

• 8Mo11-04-2010

Geweldige vakantie gehad!

Kwamen heel vroeg aan, mochten er meteen in. Hele vriendelijke mevrouw, nette kamer, heel groot balkon met uitzicht op zee. Een paar passen en je bent op het strand. Je moet wel betalen voor strandstoelen. Bushalte voor de deur, goed restaurant onder het appartement, krijg je kortingkaartje van. Gratis fietsjes. Pas wel op voor zakenrollers op straat! Voor de rest echt een aanrader!

• 8Floor11-02-2010

Helemaal goed

2 jaar geleden met 4 vriendinnen geweest. geweldige locatie: Midden op de boulevard!! heel mooi uitzicht! Ziet er allemaal heel netjes uit!

We moesten alleen, bij aankomst, een uurtje wachten voordat we de kamer in mochten wat uiteindelijk 3 uur is geworden (sta je daar op de boulevard met je bagage) En we moesten voor dingen betalen waar we niet om hadden gevraagd. Daarnaast zat het personeel ook nog is behoorlijk te zeuren over van alles en nog wat.

Maar het appartement zelf was super! Zeker een aanrader

• 8Jacqueline03-01-2009

Top vakantie gehad!

Vorig jaar met Beachmasters met 4 meiden naar Appartement Auriga gegaan. Het is ons echt super bevallen! Het appartement was heel erg netjes en personeel was erg vriendelijk. Airco is gratis. Wij hadden een balkonnetje met uitzicht op het strand en de hoofdweg. (zie foto's) Strand en Bushalte liggen super dichtbij. Alleen de Banjo's waren een beetje overdreven duur. Als je een zwembad mist spring je er aan de overkant in! Verder ligt Auriga midden in het uitgaansgedeelte, je kan eigenlijk alles gemakkelijk lopen. Shooters, Stills en Carnaby om de hoek. 2 km lopen ligt een grotere supermarkt, maar dichterbij ook kleine supermarktjes die alleen iets duurder zijn. Zeker een aanrader!!

• 8Cai Persson15-11-2008

Mycket bra.

Jag bodde ensam i en lägenhet, och jag fick ett härligt mottagande av en underbart vänlig dam. Hon tog sig tid att visa runt och talade om allt som gällde för min vecka på Residence Auriga, allt var kanon med en jättebalkong med havsutsikt som grädde på moset. Det var med en tår i ögat som jag lämnade Auriga, men jag är säker på att jag kommer att återvända.

• 8marcel21-01-2008

mooi complex wij hadden een mega grote kamer 2 badkamers groot balkon de beste pizzeria van rimini eronder. Je zit pal aan het strand en de busstop is ook voor de deur. alleen het personeel spreekt geen woord engels na wat te hebben gemold hebben we toch gewoon onze borg terug gekregen dat was wel top! verder zijn alle kroegen en barren in de buurt

• 7Simone21-05-2007

Vorige jaar juli ben ik hier met 3 vriendinnen geweest. We hadden een hele grote kamer met 2 badkamers en een groot balkon waar we lekker konden ontbijten. Volgens mij hadden we het wel getroffen, want de buren hadden 2 mini balkonnetjes en 1 badkamer. Personeel spreekt geen reet engels. Wel een prima hotel. Alles op rolafstand! Mis je een zwembad? Dan spring je er gewoon in bij het hotel ertegenover!

• 7Carina29-07-2006

2006 - Ik heb hier met vriendinnen de zomer doorgebracht, prima te doen! Midden van alle kroegen/discotheken. Aan de hoofdstraat, lekkere pizzeria eronder, zo bij 't strand en de bushalte voor je neus. Personeel spreekt geen woord Engels, de nachtwaker is aardig..Veel plezier!

• 7Michele09-03-2006

Ik ben hier geweest in 2004 met 2 vriendinnen! Wij hebben het erg naar ons zin gehad, goede bereikbaarheid naar het strand en winkels. De kamers waren schoon, jammer dat we geen balkon hadden.Personeel is een beetje chagerijnig want ze werden niet vrolijk toen we s'nacht na een duik in zee thuis kwamen, er zit namelijk s'nachts iemand de wacht te houden! Ik wens iedereen veel plezier die hier naar toe gaan!

Appartement Auriga info

Facilities