Aparthotel Atrium

ItaliëEmilia RomagnaRimini

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Atrium voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 11 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.5VoldoendeScore uit 11 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

18 Reviews over Atrium

• 9MilanR02-06-2016

Klein maar fijn

Het personeel is erg vriendelijk en bereid om wat voor je te doen. Hoewel het hotel klein oogt is het toch een aanrader. Dichtbij het centrum/strand met een eigen zwembad.

De inhouse activiteiten waren niet voor ons weggelegd maar het geeft aan dat het hotel zeker wat voor haar gasten wilt doen.

• 7Maartje Janssen21-07-2008

Goed te doen

Ik ben net een dag terug uit Rimini, we zaten in het appartementencomplex Atrium, de reacties zijn erg overdreven, we hebben het erg goed gehad daar, er was gewoon airco, groot bed + een slaapbank. Goede oven en 4pits gasfornuis. Jammer dat we geen balkon hadden maar dat was ook het enige. We waren met zijn 2e daar, jongens onder ons met zijn 4e en hadden dezelfde kamer, dat was iets minder voor hun ivm de ruimte maar daar hadden wij dus geen last van.

Je zit inderdaad iets verder van de discotheken af maar dat ligt alles in Rimini, je hebt geen een plek waar de discotheken langs elkaar liggen dus dat heb je bij alle appartementen denk ik wel. Als je de straat uit loopt zit je aan de drukke weg met winkels en restaurantjes, ongeveer 5min lopen, naar het strand 10. Goed te doen!

Goed zwembad erbij met lig bedjes.

Al bij al hebben wij een goede vakantie gehad!

• 5Rimini200705-02-2008

Echt superslechte service, de WC was kapot en is de gehele week niet naar gekeken door de medewerkers (ondanks dat we 2x hebben aagegeven dat de WC Kapot was) waardoor we genoodzaakt waren bij anders mensen naar de WC te gaan.

De kamers waren erg goedkoop ingericht en vielen van ellende bijna uit elkaar. Verder hadden we geluk met het balkon, deze was erg groot, hoewel dit bij sommige kamers een plekje van 1 vierkante meters is (die van ons was bijna 20 vierkante meter).

Wij hebben ons echter heel erg goed vermaakt en daarom stoorde het slecht appartement ons niet echt. Maar voor mensen die luxe zoeken en goede service en nachtrust is dit appartement absoluut af te raden. Voor jongeren die een goedkoop appartement willen met Airco is dit een eventuele optie.

• 6j.zapatta22-01-2008

Een ontzettend slecht verblijf. Meubilair was krakkemikkig en de wekelijkse schoonmaak en verschoning van het linnen was slecht.

• 4Erwin13-08-2007

Nou ik ben geen klager op mijn vakantie. Ik verwacht niet veel voor weinig geld maar dit sloeg helemaal nergens op.

Klein appartement, vies balkon, kapotte wc bril, douche laat hele badkamer vol water lopen, geen bank oid enzovoorts....

Echt een waardeloos appartement.

Ligt nog ver van de discotheken en winkels af ook.... Elke avond met de bus is noodzaak

• 3Roy 18-06-2007

Huh?is dit appartementen complex nou nog niet gesloopt?wij zijn er vorig jaar al mee begonnen. Het is een echte aanrader om het verder voor de vlakte te gooien. Alles was al kapot alles stonk en de eieren op de vloer in de gang waren heerlijk alleen erg rauw. Je zou toch zeggen dat niet zou kunnen zonder airco rauwe eieren. Maar daar was echt alles mogelijk... hoe meer er werd gesloopt hoe meer kans dat je op het einde van de vakantie kon afdingen op je boete. Honger lijden is wel een aanrader want de bbq's zijn heerlijk ondergepist door onze voorgangers. Hier laat je zelfs nog geen paard overnachten. Als je iemand wil straffen of wraak wil nemen op iemand boek dan een reis hierheen! succes verzekerd. wij zijn genoeg gestraft. TIP neem een camera mee dit is gegarandeerd een kijkcijferhit! Succes ermee hopelijk kun je nog anuleren.

• 4Judith07-08-2006

De appartementen waren smerig en klein. De handoeken werden niet gewisseld terwijl er in het boekje stond dat ze 3 keer gewisseld zouden worden. Verder liep er snachts geen bewaking rond en daarom hebben wij nachten lang wakker gelegen van alle herrie. ook kon je er alles slopen want er was dus niemand die daar naar om keek De mensen aan de balie waren wel redelijk behulpzaam en vriendelijk. Dit appartement is zeker niet geschikt voor geinnen met kinderen want die worden er echt hartstikke gek van de jongeren..Het zwembad zag er redelijk netjes uit. Verder hebben wij het hartstikke gezellig gehad, maar zouden wij niet voor een 2e keer naar dit appartement gaan en vinden wij dit geen aanrader.

• 9Maaike30-07-2006

Nou..ik weet niet waar jullie zijn geweest maar 't is me 100% meegevallen. Voor ik op reis ging las ik al deze reacties en ging btje teleurgesteld naar Rimini.Tot ik de sleutel kreeg van ons appartement..We konden 't bijna niet geloven maar we hadden een heuse tuin bij 't appartement.Zeer relaxt en dat voor 10 euro extra!Verder heb je ruimte genoeg,wat moet je in godsnaam met een groot appartement als je toch de hele dag in de zon ligt om vervolgens 's avonds op stap te gaan!Als je dit niet goed genoeg vind ben je in mijn ogen gewoon verwend..Natuurlijk was niet alles super..handdoeken krijg je maar 1x per week..so what?neem je zelf lekker handdoeken mee..airco kun je krijgen tegen betaling,maar 't valt reuze mee met de hitte.. zolang je de zonneschermen maar naar beneden houdt. Kortom:Ik heb een super vakantie gehad in Rimini. Gewoon niet zo zeuren.. je bent op vakantie hoor! Liefs,

• 3suuz en Melon05-05-2006

Wij zijn vorig jaar 2005 naar dit appartement geweest. Alleen tsja wat zullen we er over zeggen. T was te dramatisch voor woorden..! We hebben in 40 graden moeten overleven zonder airco..ik kan je vertellen dat is geen pretje! Voor de rest van schoonmaken was geen sprake! Inderdaad disco en restaurant waren ver te zoeken!nergens te bekennen. Maar ondanks alles hebben we een leuke vakantie gehad in rimini

• 5Vakantieganger 200512-01-2006

Hier moet je niet al teveel van verwachten. En zeker niet gaan vergelijken met Spanje. Het is allemaal erg klein. En je moet op de dag van vertrek ook nog zelf schoonmaken anders houden ze 60 euro van je borg in. Deze appartementen zaten op verschillende locacties. Dus niet alles heeft een tv, kluisje en airco!!! Je mag wel gebruik maken van het zwembad. Naar het restaurant en disco hebben wij moeten zoeken en niet gevonden. Wij hebben dus ook geen schone handdoeken gekregen. Het personeel spreekt amper een woord engels. De ligging was goed je was zo bij het strand.

Ohja als je gaat douchen wordt alles nat en het kan gebeuren dat als je onder de douche staat en je draait je om dat je dan zo in de wc zit. Dus geen aanrader!!!

Aparthotel Atrium info

• HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij