Hotel Atlas

5 reviews over Hotel Atlas in het Nederlands

Gastvrij hotel

Lorenzo / Saskia
4-8-2015

Wij hadden een kamer aan de zeezijde, uitzicht was fantastisch. Kamers zijn eenvoudig, netjes en schoon. De kamers zijn tegenwoordig voorzien van airconditioning en hebben een koelkastje.

Elk jaar dat wij terug komen is er een verbetering aangebracht zo was er dit jaar een nieuwe lift.

Het eten is van goede kwaliteit, je kan kiezen tussen 3 of 4 voorgerechten, 3 of 4 hoofdgerechten en zo ook voor het nagerecht en wordt aan tafel geserveerd.De salade buffetten worden steeds weer aangevuld.

Het personeel is vriendelijk, zeer behulpzaam en flexibel.

Volgend jaar gaan we weer.

Fantastisch hotel

Walter VAN DE SANDE
9-9-2013

Dit hotel, gelegen aan de dijk van de Adriatische zee, is werkelijk top wat betreft prijs/kwaliteit. Uitmuntende keuken! Kamers zijn misschien niet top, doch zeer goed voor een ***hotel. Ga volgend jaar zeker terug.

goed maar eenvoudig

w. essink
25-7-2010

groot nadeel in de zomer geen airco en geen koelkastje op de kamer kaart voor het eten alleen in het engels

Nooit meer

Ben B
7-9-2009

Kamers goed, maar wij zaten op de bovenste verdieping (plat dak) zonder airco. De blakondeuren konden we 's nachts niet op laten ivm de disco aan de overkant. Tevens moesten de rolluiken dicht ivm de neonreclame van hetzelfde hotel. Het buffet was wie eerst komt eerst maalt. Als de deur open ging stormde iedereen naar binnen en op was op. Het geserveerde eten was goed. Ik kreeg het idee dat het een kantine was ipv een restaurant. We konden pas om 12:15 op onze kamer. Het personeel aan de balie begreep geen woord engels, maar deden of ze het wel begrepen.

Uitstekende verhouding prijs/kwaliteit

Walter VAN DE SANDE
10-6-2008

Uitstekende verhouding prijs/kwaliteit

We hebben een aantal aanbieders voor Atlas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlas in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atlas scoort een 8.87 uit 10 op basis van 8 reviews.