Hotel Astoria Suite

ItaliëEmilia RomagnaRimini

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Astoria Suite voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 3 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Astoria Suite

• 9Lenster31-07-2016

Goed hotel met fantastisch personeel!

Wat een fijne tijd hebben we hier gehad! Van de kamers tot en met het ontbijt, het was allemaal goed. En dan het personeel: een dikke pluim. Doen er alles aan om je een fijne tijd te bezorgen.

De kamers zijn ruim, en worden goed schoongehouden, wij hadden 2 kamers en 2 balkons. Er was meer dan genoeg ruimte voor een extra campingbedje. Er was genoeg kastruimte en de badkamer was ook van alle gemakken voorzien. We konden ook gebruik maken van een magnetron op de kamer, heel handig voor de flesjes babymelk.

De priveparkeerplaats was heel fijn.

Het ontbijt is voor Italiaanse begrippen heel uitgebreid. En de koffies die ze er schenken: zalig!

Afstand tot het strand is ongeveer 100 meter. Handdoekenservice van het hotel voor het strand is ook top. Het hotel ligt iets verder weg van de hoofdstraat, vonden wij persoonlijk gunstig i.v.m. eventueel geluidsoverlast. De rolluiken voor de ramen waren ook fijn, houdt overdag hitte buiten.

Al met al: we komen meer dan graag terug!! Tot ziens hotel Astoria Suite!!

• 9Stefan30-08-2012

Perfecte locatie

Een prima hotel met ideale locatie ten opzichte van het strand, boulevard met winkeltjes en de restaurants. Voor het uitgaan zit je wel aan de verkeerde kant van Rimini. Hotel heeft goede parkeermogelijkheden, een fijn zwembad en zeer vriendelijk behulpzaam personeel. De kamers zijn heel erg ruim, welke ook als appartement te krijgen zijn. Ontbijt is relatief simpel maar voldoende. Gratis wifi in het hotel is ook fijn.

• 8Hildegard07-04-2008

Een mooi hotel met fantastisch grote kamers : 2 slaapkamers, keukentje + eetplaats (in 1 van de reuze slaapkamers) en badkamer. Ik vermoed dat er in de zomer wel veel lawaai is van buiten, maar dit seizoen waren er nauwelijks gasten. Het ontbijt was niet ontzettend uitgebreid, maar meer dan voldoende. Het personeel deed uitermate z'n best om ons tevreden te stellen. Een heel mooie aanbieding van het hotel : 390,- voor 4 nachten (2 volwassenen + 2 kinderen) overnachting + ontbijt, en bovendien een gratis ticket voor een pretpark (keuze uit 4 parken). In de zomer is er ook een zwembad ter beschikking. Complete verduistering van de kamers door rolluiken.

Hotel Astoria Suite info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij