Hotel Annetta

5.6Voldoende

Italië, Emilia Romagna, Rimini

Op vakantie geweest naar Annetta?

5.6Voldoende

15 reviews over Hotel Annetta

• 5E&R19-08-2009

Dramatisch...

Klein, aan de rand van de boulevard gelegen hotel. Het eten was ronduit teleurstellend, zowel 's ochtends als 's avonds. Kamers waren smerig (schimmel in badkamer en als je als je pech hebt (zoals wij) sta je tussen het bidet en de wc te douchen... Balkon was ook niet gezellig vertoeven omdat er maar één stoel stond en vervolgens ook niets meer bij paste. Gezien het feit dat we gerekend hadden op halfpension was de vakantie veel duurder dan nodig. Verder is het verstandig om niet in te gaan op de aanbiedingen van je touroperator want dan word je opgelicht! Verder is Rimini een oord waar je gewoon lekker kunt stappen, terrasje pakken en een zekere aanrader was restaurant de Bounty....heerlijke eten en leuke tafeltaps Warsteiner van 3 liter voor € 25,- en een liter wijn voor € 10,-, leuk begin van je avond in ieder geval!

• 6van Steene16-08-2009

Simpel hotel waar het prima vertoeven is.

Kamers zijn simpel doch compleet van inrichting. Iedere dag wordt schoongemaakt. Eten is prima. Hotel staat in een rustige omgeving op een steenworp afstand van het strand.

• 6Jaap en Gerrie van der Tuijn15-08-2009

Voor ons geen hotel Annetta volgend jaar!!

Hotel Annetti is gevestigd in het plaatsje Rimini in Italie, wij hebben hier een weekje gebivakkeerd via last minute van reisorganisatie . Via deze reisorganisatie was er van te voren weinig bekend over dit hotel, ook kon men mij na telefonisch contact weinig vertellen over gebruik en mogelijkheid van airco, kluisjes e.d. Dus op de bonnefooi er maar naar toe, wel werd er vermeld dat eigenaar van dit hotel zelf kookt, want logies was op basis van half pension. Nou dat hebben we geweten!! Ontbijt bestaat uit oude of oudbakken crossants, verpakt koekje, verpakt droog beschuitje met daarbij een heel scala aan jams!! Daar zat geen variatie in en dus zeer eenzijdig. Voor het avondeten kon je kiezen uit een aantal gerechten, helaas was dit eten ook zeer eenzijdig, en 5 van de 7 avonden niet te eten!! De saladebar bestond uit alleen koude gerechten, denk hierbij dus ook aan koude spinazie, bieten, sperciebonen!De kamers zijn voorzien van airco, geen koelkast, en zijn eenvoudig en sober.

• 5h bachofner14-08-2009

hotel annetta

niet zo best de bedden slecht het eten slecht en niet schoon

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 2Stephan en Marijke12-08-2009

Nooit meer.

Hotel Annetta ligt aan het einde van een smalle zijstraat van de boulevard. Langs een spoorbaan waar de hele nacht treinen rijden. Wel dicht bij het strand dus.

De kamers zijn klein en vies. Het bed is kei-hard en de veren prikken in je rug. De badkamer is echt super klein. Hierdoor staat de wc onder de douche(????) De douche was nog minder dan een pis-straal waardoor je haar lekker uitspoelen echt niet kon.

Het ontbijt bestond uit een croissant, toast en een kei hard broodje (waarvan je mazzel had als je een verse te pakken had), met jam, jam, jam, jam, jam, jam of nutella.
      Het diner hebben wij na 2 keer proberen ook afgezworen. Je kunt veel beter lekker uiteten gaan. Het eten wat je in het hotel krijgt is echt niet lekker. Laten we zeggen saus met een verdwaald stukje vlees.

Het strand is opgekocht en dus betaald. Ga niet direct in op de 'aanbieding' van je reisleider, onze ervaring is dat je via de aangewezen bango een veel betere prijs aangeboden krijgt.

• 5Martha en Johan10-08-2009

Goede prijs/kwaliteit: maar hééél simpel!

Hééél simpel!

Voor € 350,00 per persoon verwachtte wij voor een vliegreis naar Italië en een half pension hotel niet veel. Wij betaalden dus circa € 350,00 per persoon: meer moet je niet willen betalen voor deze reis.

Ontbijt en diner héél eenvoudig maar daarom hebben ze dus restaurants (Rosso Pomodoro) uitgevonden!

De sfeer in de stad is nabij de boulevard levendig maar in de stad zelf is het saai en stil. De restaurants in de stad zijn goed verlicht (schijnwerpers) en hebben geen sfeervolle kaarsjes (Rosso Pomodoro wel).

Stranden zijn verpacht en er moet dus overal betaald worden (behalve bij het strandje voor uno, 1). Je kan je handdoekje ook ergens uitslaan maar dan kán je weggestuurd worden.

Al met al hebben wij WEL een fantastische vakantie gehad met een hoop lol, alleen wij gaan niet meer naar Rimini (en zeker niet naar Annetta). Wij zoeken de volgende keer een gezelligere, sfeervollere plaats (en hotel/appartement) op!

• 3Petra06-08-2009

Dit is geen 3 sterren waard

Het hotel zit aan het einde van een zijstraat bij bushalte 14 en 15. Het is een stukje lopen naar het strand. Het ontbijt is iedere dag hetzelfde. Croissantjes of crackers met jam of chocoladepasta. Erg eentonig. Bij supermarkt Billa richting bushalte 13 kan je een zak met 6 kaiserbroodjes voor 1 euro kopen. Bij het avondeten kan je kiezen tussen 2 gerechten voor 2 gangen, weinig variatie. Salade is ook iedere avond hetzelfde. Het personeel spreekt geen Engels en ze halen dan ook vaak hun schouders op. Er zit vaak niemand bij de receptie. De kamer was wat aan de kleine kant. Douche was erg vies en zeer klein. Balkon was daarentegen heel groot. Aan de linkerkant is alleen 's ochtend zon. Op de kamer is wel airco, bij ons deed deze het goed. Er werd ook niet goed schoongemaakt. Soms kwamen ze niet eens.

Het enige leuke van dit hotel dat deze vol met Nederlanders zat en we samen er iets leuks van hebben gemaakt.

• 8Frank30-07-2009

Leuk klein goed gelegen hotel

Op korte afstand van het strand een klein oud hotelletje. Eten is OK, personeel spreekt nauwelijks Engels, daardoor veel gelachen. Waar maak je het nou mee dat je twee bierglazen wil en je een bak vol met ijsklontjes krijgt? Erg veel lol gehad, leuke groep hotelgasten, veel barretjes en eetgelegenheden in de buurt. Het oude centrum is met de bus erg dichtbij, verder is de excursie naar San Marino een aanrader. Topvakantie dus!

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7Roderick van Essen30-07-2009

SUPER!!!!

Wij hebben heerlijk vertoeft in hotel Annetta, het eten was redelijk, soms een beetje eentonig. De mensen in het hotel spreken nagenoeg geen Engels op een jongedame na, ze zijn wel vriendelijk en doen nergens moeilijk over.

De prijskwaliteit verhouding was goed, erg goed zelfs. Het ligt in een wat rustiger zijstraatje van Rimini wat wel lekker is, binnen drie minuten sta je midden in het feestgedruis! De bedden waren redelijk, lekker maar kort geslapen. Het drinken in het hotel is goedkoop te noemen.

De algemene indruk is dus erg goed te noemen!

Wij hadden last van Frank met zijn megafoon die steeds ROSE&CROWN riepen.... ;-)

Rowie en Linda

• 8Bart en Rose29-07-2009

Cocobello in Hotel Annetta

Vadaag zijn wij teruggekomen van een fantastische vakantie in Rimini, waar wij verbleven in Hotel Annetta. Het was een super last minute voor weinig geld!

-Ligging is goed, vlak bij het strand en de leuke drukke doorgaande weg met restaurantjes en winkeltjes, waar alles gaande is. Een aanrader is het gezellige "Rose and Crown" waar iedere dag live-muziek is. Tevens voor een coctailtje op ieder moment van de dag raden wij Hobos aan. De leuke groep hotelgasten kwamen de sfeer zeer ten goede.

-Service; kamer wordt iedere dag schoongemaakt, mits je voor 10 uur van je kamer af bent.

-Prijs/kwaliteit: Top!

-Eten: Geen Librije, maar prima om te overleven. DE EIGENAAR KOOKT ZELF!

-Kamers: Zeer oudbollig, maar schoon. We hebben de kamer erg weinig gezien.

Minpunt; we hadden wel last van wat jongeren die met een megafoon: "Rose and Crownnnn- Cocobelloooo en Tatooo" riepen.

Veel plezier in Hotel Annetta!

Hotel Annetta info