Hotel Alfredo's

HotelWeer vandaag29°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Alfredo's voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Alfredo's in het Nederlands

Met vrienden

Nooit meer..

Charlie
19-7-2009

Sinds vandaag terug gekomen uit Rimini, dit hotel raad ik niemand aan..

1e avond daar gegeten, maar dat was ook de laatste keer.. Daarbij betaal je voor een fles fanta/cola e.d. 7 euro om dit bij het avondeten te drinken..

Kamers waren wel schoon, badkamer zeer klein en als je niet uit gaat dan heb je 's avonds last van geluidsoverlast aangezien bar Shooters naast het hotel ziet.

Verder is de nachtbewaking erg onvriendelijk en de poetsvrouw snapt het soms ook niet helemaal.

Strand is dichtbij het ligt bij bano 110.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alfredo's in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alfredo's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.