Hotel Albergo Centopini

Kleine hotelsWeer vandaag22°11°
Hotel Albergo Centopini
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Albergo Centopini voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Albergo Centopini in het Nederlands

Prachtig en uitstekend hotel

Sylvia Neep
12-8-2017

Zeer gastvrij ontvangen , centrale ligging voor uitstapjes. Mooi groot zwembad. Goed eten door de familie op traditionele Italiaanse wijze gekookt.

Prima Italiaans familiehotel

len
14-8-2011

Hotel centopini ligt op ongeveer 600 meter hoogte, hierdoor een mooi uitzicht op Rimini en San Marino. Het dorpje Gemmano waarin het hotel ligt is niet veel te beleven. Het hotel heet wel een fijn zwembad en overdekt terras waar iets genuttigd kan worden. De maaltijden zijn uitstekend en worden door Mamma gekookt, evenals het heerlijke gebak bij het ruime ontbijtbuffet. eE kamers zijn zeer schoon en goed onderhouden. Hier komen we zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albergo Centopini in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albergo Centopini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.