Hotel Airone

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°16°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Airone voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Airone in het Nederlands

Hotel Airone is een hotel waar veel Italiaanse gezinnen verblijven. Ivm hotel overboeking zijn we hier terecht gekomen. De medewerkers kunnen daarom erg gebrekkig engels, maar ze willen je wel helpen. Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt, en dit bestond voornamelijk uit zoetigheid, taart, cake, maar ook croisants en harde broodjes met veel jam en chocoladepasta.

Het strand ligt echt aan de overkant van de straat, je kunt zelfs uitzicht op het strand hebben vanaf je balkon. Er is een zwembad op 100mtr afstand die je deelt met een ander hotel. Niet bijzonder. Uitstapjes naar bijv Rimini (oud centrum) en Riccione kan je makkelijk zelf met de bus doen. Als je naar San Marino wilt of Venetië kan je dit boeken bij een plaatselijk traffic agency met de Bonneli bus. De reis naar Venetië is 4uur.

Bijkomend voordeel is de 24uurs bar! Waar de Italiaanse opa je met een brede lach een drankje in wilt schenken.

2007

Een gezellig echt familie hotel

Paul E.
6-1-2007

Een gezellig echt familie hotel. Ze hebben tijd voor je. Eten is goed en wisselend. De dag ervoor geef je op wat je wil eten. Je kan dan kiezen uit een lijst. Ze er bv een saus bij welke je niet lust, dan zorgen ze voor een andere saus. Personeel gaat heel leuk om met kinderen. Wij waren daar als enige buitenlanders.

2006

Een zeer leuk en gezellig familie hotel. Er komen hier vooral Italiaanse gezinnen.

Personeel is heel aardig en behulpzaam. het eten kies je uit een beperkte lijst de daag daarvoor. Je kan wel dingen laten aanpassen, zoals de saus op dat pasta.

We hebben een aantal aanbieders voor Airone voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Airone in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Airone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.