Hotel Villa Eugenia

5,9

3 reviews over Hotel Villa Eugenia in het Nederlands

Anders

2007

Hotel wordt gerund door familie Stefani

Aldo
9-9-2007

Hotel wordt gerund door familie Stefani. Eenpersoons kamers (totaal 3) hebben aparte douche/toilet op de gang. In hoogseizoen (half juli tot half augustus naast veel jaarlijks terugkerende gasten en families ook veel jeugdigen,die na disco bezoek vanaf 3 uur 's nachts thuiskomen. Hoeewl geen menukeuze is het eten goed en wordt alles in eigen keuken bereid, waaronder ook sommige pasta's

Parkeergelegenheid op eigen terrein.

2006

wij zijn meerdere malen in villa eugenia geweest en het waren echt grandioze vakanties, echt italie op zijn best, een gezellig familiehotel met een enorm gevoel voor service en vriendelijkheid bovenal. aan echte aanrader!

Bijzonder gezellig en redelijk geprijsd familiehotel dicht bij het strand.

Wij hebben dit hotel in de loop der jaren(meer dan 40 jaar) regelmatig bezocht en werden iedere keer weer getroffen door de aangename sfeer en de leuke gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Eugenia in Riccione (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Eugenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.