Hotel Villa Eugenia

5 reviews over Hotel Villa Eugenia in het Nederlands

A mai più rivederci

Davia
25-6-2018

Hotel a una stella, molto pulito ma rimasto al 1957, antiquato: un'anta dell'armadio mi era caduta addosso e non è mai stata riparata. Bagno picolissimo che si allagava, con doccino a parete senza tenda x lo spazio inetto. Vicino al mare ma a 3 km.da viale Ceccarini. Cameretta matrimoniale con una brandina attaccata al letto x cui i comodini erano davanti alla porta d'ingresso e del WC. In 3 era difficile non urtarsi. Pesce solo al martedì e venerdì e ci è stato detto che se lo volevamo gli altri giorni c'era da pagare il supplemento, non specificando altro. Il menù era unico, buono e abbondante. Una sera siamo arrivati x cena 3/4 d'ora dopo x un contrattempo, ho chiesto se potevamo cenare lo stesso (abbiamo pagato x all incluse) e il guardiano di notte ci ha sbarrato l'ingresso in sala, dicendo che non si poteva, era troppo tardi. Lo sconsiglio!

on y retournera

de ruyver philippe
3-8-2012

il est très bien situé,à 100m de la plage et trois cent mètres du spot de kitesurf;à dix minutes de la viale Dante réputée pour tous ses magasins,côté qualité prix c'est excellent et l'accueil est vraiment très sympathique,les repas sont excellent quand on aime les pates,un petit bémol peut-être pour les desserts,pratiquement que des fruits de saisons,ainsi que la répartition des places ou il est difficile d'avoir son intimité.côté chambre même si nous avions la clim,elles sont assez petites et j'ai bien aimé la salle d'eau avec la vrai douche à l'italienne ou le receveur fait toute la salle d'eau,vraiment typique!la chambre est nettoyée tous les jours,ainsi que le changement des draps.l'hebergement est adapté aux enfants surtout ceux en bas age

2007

Hotel wordt gerund door familie Stefani. Eenpersoons kamers (totaal 3) hebben aparte douche/toilet op de gang. In hoogseizoen (half juli tot half augustus naast veel jaarlijks terugkerende gasten en families ook veel jeugdigen,die na disco bezoek vanaf 3 uur 's nachts thuiskomen. Hoeewl geen menukeuze is het eten goed en wordt alles in eigen keuken bereid, waaronder ook sommige pasta's

Parkeergelegenheid op eigen terrein.

2006

wij zijn meerdere malen in villa eugenia geweest en het waren echt grandioze vakanties, echt italie op zijn best, een gezellig familiehotel met een enorm gevoel voor service en vriendelijkheid bovenal. aan echte aanrader!

Bijzonder gezellig en redelijk geprijsd familiehotel dicht bij het strand.

Wij hebben dit hotel in de loop der jaren(meer dan 40 jaar) regelmatig bezocht en werden iedere keer weer getroffen door de aangename sfeer en de leuke gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Eugenia in Riccione (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Eugenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Eugenia scoort een 5.91 uit 10 op basis van 5 reviews.