Hotel Select

ItaliëEmilia RomagnaRiccione (Adriatische Rivièra)

8.7FantastischScore uit 3 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

3 Reviews over Select

• 9Jan en Anja26-06-2013

Een hele goede keuze!

Dit 3-sterren Wellness & Spa-hotel ligt op ongeveer honderd meter van de boulevard en het strand. Bij het hotel is een zwembad met een aparte jacuzzi. Het gezellige centrum van Riccione is op ongeveer 5 minuten lopen. Parkeren kan in de parkeergarage tegen € 10 p.d.. Het personeel is uiterst vriendelijk. We logeerden in een mooie, modern ingerichte suite op de 4de verdieping, voorzien van twee 32" flat screens en een eveneens mooie en ruime badkamer met douche. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Het uitgebreide ontbijtbuffet is uitstekend te noemen. Vergeleken met de andere hotels in de omgeving betaalden wij voor de suite minder dan voor een eenvoudige 2-persoonskamer in een minder mooi 4-sterren-hotel. Dit hotel lijkt eerder op een 4-sterren hotel. Dit hotel vinden wij dan ook absoluut aan te bevelen!

• 9jemahulete26-06-2013

Een hele prima keuze!

Het hotel ligt op ongeveer honderd meter van de boulevard en strand. Bij het hotel is ook een zwembad met een aparte jacuzzi. Het centrum van Riccione is op ongeveer 5 minuten lopen.Parkeren kan in de parkeergarage tegen € 10 p.d.. Het personeel is uiterst vriendelijk. We logeerden in een mooie, modern ingerichte suite op de 4de verdieping, voorzien van twee 32" flat screens en een eveneens mooie en ruime badkamer met douche. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Het ontbijtbuffet is uitstekend te noemen. Vergeleken met de andere hotels in de nabije omgeving betaalden wij voor de suite minder dan voor een eenvoudige 2-persoonskamer in een minder mooi 4-sterren-hotel. Dit hotel vinden wij dan ook een absolute aanrader!

• 8Robert Teigeler03-08-2007

De kamer was aan de kleine kant met geen uitzicht. Er zijn echter ook grote kamers met uitzicht op zee te boeken

Hotel Select info

• VerzorgingVolpension