Camping Riccione

8.4Fantastisch

Italië, Emilia Romagna, Riccione (Adriatische Rivièra)

8.4Fantastisch

• 8.7Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

65 reviews over Camping Riccione

• 8Marjan14-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooie goed verzorgde camping met attent personeel en goede service. Wij hebben gekampeerd met eigen tent en geen overlast van de trein gehad.

Met oudere kinderen

• 9Irene16-06-2019

fantastisch

wij stonden in het midden gedeelte van de camping en hadden weinig last van trein en verkeer

• 2018
    8Aad22-09-2018

Aanrader: voor herhaling vatbaar

Prima verzorgde camping met veel bomen. Het terrein en de vier toiletgebouwen worden goed schoongemaakt. Dagelijks worden de vele prullenbakken die in elk "straatje" staan geleegd. Het zwembad is prima met ligbedden en parasols. Een minpunt kan zijn het lawaai van de trein en de drukke weg, maar ik vond het niet storend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Op deze camping hebben we drie dagen gestaan voor 19,00 per nacht in september.

• 9S. Franke29-07-2018

Geweldige animatie!

Heerlijke camping met zeer vriendelijk personeel en een GRANDIOOS animatieteam!Goed eten bij t restaurant en uitgebreide campingwinkel met normale prijzen. We zaten in een ‘cottage’, deze was schoon(op wat stof op de vloer na, wat komt van de roosters net boven de vloer)en een goed werkende airco (8 uur per dag incl) hele terrein wordt goed schoon gehouden en prullenbakken worden dagelijks geleegd. Schoon zwembad, geen zeurende/strenge badmeester maar houd alles scherp in de gaten (te ruig spel wordt wat van gezegd als het overlast veroorzaakt) we zijn 2 weken geweest. 1e week rustig, 2e week in de 3 naastgelegen huisjes een groep jongeren met 2 begeleiders incl herrie, werd in de gaten gehouden en tegen opgetreden. Animatieteam echt geweldig, ook voor volwassenen! Minpunt is was voor ons de herrie van de trein, die leek bijna dóór het huisje te rijden.. ook snachts. Dit wisten we van te voren,maar was erger dan verwacht.

Met jonge kinderen

• 2017
    8toerist10-09-2017

voor herhaling vatbaar

centrale ligging tussen Riccione en Misano. Rimini en Cattolica zijn ook vlakbij. Mooi proper zwembad zonder badmuts. Campingwinkel met ruim assortiment, open van 8 tot 23u ! Goed restaurant. Gemengd publiek waardoor betere sfeer. Mooi sanitair dat goed wordt proper gehouden. Er zijn zelfs aparte badkamertjes die je kan afsluiten met een toilet, een bidet en een wastafel. Wc-papier aanwezig. Niet alle toiletten hebben een bril. Minpunten: lawaai van verkeer op drukke weg kan storend zijn, evenals laag overvliegende vliegtuigen die landen / opstijgen in Rimini. Treinspoor is ook vlakbij. Beoordeling is gebaseerd op een verblijf buiten het hoogseizoen (dus minder druk)

• 7Eetgelegenheden

• 8Derk Klaasje en Jeanet15-04-2017

Erg veel lawaai van verkeer. Niet weer.

Hele nette schone camping. Wel alle plaatsen dicht op elkaar. Veel verkeerslawaai. Snelweg vlak bij de camping. Elke dag veel sirenes, omdat er een ziekenhuis in de buurt is. Ze kunnen dan bij de stoplichten doorrijden Personeel erg vriendelijk. Ook Nederlands sprekend. mooi zwembad, ligbedden aanwezig. Prachtige arena waar minidisco is ed.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9Susanne12-08-2016

Top camping

Hele schone camping. Nederlandse dame bij receptie was erg aardig. Enige nadeel is dat het gericht is op Italianen. Er was nl geen Nederlands meisje bij de animatie. Mijn dochter vond t lastig om deel te nemen aan knutsel activiteiten. Zwembad is erg leuk. Ze laten heel veel toe wat betreft banden ect. Campingwinkel is fijn. Ze maken dagelijks verse gerechten die ze op kunnen warmen. Lasagne is daar heerlijk.In het restaurant hebben ze de lekkerste cappuccino van riccione. Wij hadden n stacaravan type mini dus zonder Airco. Bij heel warm weer mis je wel n airco maar er staat ook n waaier. Keukenblok staat buiten. Binnen is t krap maar je leeft veelal buiten. Het was verouderd maar netjes. Camping word zeer goed onderhouden. Onze kinderen zijn 5/6 hebben zich uitstekend vermaakt, het treintje vonden ze erg leuk, overdag rijd het treintje naar t strand (400 mtr) in de avond tot middernacht rijd hij naar t centrum (2,5 km) riccione is erg mooi. Chique winkelstraat en hele mooie boulevard

• 10Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 9Tonnie Voogt25-06-2016

Fijne camping

Hele fijne camping. Vriendelijk personeel. Fijn schoon toiletgebouw. Strand op 500 meter afstand. Wel een beetje geluid van weg en vliegtuigen. Je kan mooi langs het strand naar Rimini fietsen. Zijn er voor de tweede keer geweest.

• 7Eetgelegenheden

• 6Jeannette Block15-04-2016

Goede camping, toch heel vies, slecht hondenbeleid

Goed: sanitair, restaurant, winkel voor eerste benodigdheden, zwembad, bubbelbad, plaatsen. Zeer slecht: er worden honden toegelaten groot en klein, terwijl er in de folder staat dat honden in het hoogseizoen niet worden toegelaten. Er is wel een uitlaatplaats buiten de camping, maar de hondeneigenaren laten hun huisdier liever op de lege plekken schijten en pissen! Fijn voor de volgende gasten en heel gezellig als je zit te eten en een schijtende hond voor je poept. Uiteraard gemeld bij de receptie, dan krijg je te horen, dat mag niet, maar ze doen er niets aan. Ook als je ze op het reglement wijst, dat honden niet zijn toegestaan in het hoogseizoen. Ligt niet aan de honden, maar aan het fatsoen van de campeerders. Ontzettend jammer, want we hadden nog graag jaren terug gegaan naar deze camping. Meerdere campeerders klaagden hierover.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 9J ter Brake26-12-2015

Top camping

Geen idee. Alles is er prima.

• 6Eetgelegenheden

2 tips over Camping Riccione

• naa, 24-06-2012

De pizza's dus. Op loopafstand (10 min) ligt een aardig grote supermarkt van Conad. Treintje naar strand zelf niet gebruikt maar was vaak druk en zag er erg leuk uit.

• Miranda, 12-08-2014

Aquafan is erg leuk, ook voor de volwassenen. Let op dat de tweede dag gratis is als je een foto maakt op het terrein. Het kleine pretparkje filabilandia of zoiets, was niet de moeite waard. Te duur en slecht onderhouden. Binnen twee uur waren we er volledig klaar.

6 vragen over Camping Riccione

• Michel, 09-07-2013

voetbalveld

vorig jaar zijn wij hier geweest en moets er voor het voetbal veld worden betaald. Is er iemand die aan kan gegeven of dit nog steeds het geval is. De camping is aangeschreven maar verwijzen ons naar de prijslijst en daar staat het niet.

• Michel, 09-07-2013

voetbalveld

• Karin, 12-02-2013

Geschikt voor gezin?

Ik wil dit jaar met mijn kids van 8 en 14 dmv een busreis op vakantie en kwam deze camping tegen. Nu ben ik bang dat dit zo'n typische jongeren camping is met veel lawaai en overlast. Nu ben ik de moeilijkste niet, maar om daar nou met mijn kinderen tussen te zitten... Wie heeft hier ervaring mee?

Renée, 08-08-2014

Er zitten wel een aantal jongeren op de camping maar deze maken niet veel lawaai. En als het buitenlanders zijn dan worden ze wel de mond gesnoerd door de nachtdienst

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig