Appartement Residence Al Colle dei Pini

ItaliëEmilia RomagnaRiccione (Adriatische Rivièra)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Al Colle dei Pini voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 9 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.3MatigScore uit 9 reviews
  • 4.4Inrichting
  • 7.1Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

9 Reviews over Residence Al Colle dei Pini

• 7Amsterdammertje29-08-2017

Ruim voldoende

De residentie heeft verschillende locaties. Wij verbleven met ons gezin (4 kinderen) op de locatie "I Lecci", Colle dei pini nummer 7, te zien op de foto.
    Ons appartement was zeer ruim, 3 verdiepingen met keuken, grote woonkamer (met aangrenzende tuin), 3 ruime slaapkamers (met fijne, goed opgemaakte bedden!) en 3 moderne badkamers. Op de topverdieping een vaste airco en op de begane grond een verrijdbare airco, dat is enigszins behelpen. Het complex is inderdaad wat verouderd, de keuken is bijvoorbeeld echt versleten en heeft zeer weinig comfort. De aanwezige koelkast en gasfornuis werken wel goed. De badkamers zijn nagelnieuw; wellicht is daarmee de modernisering van het complex aangevangen? Het zwembad ligt in de tuin en is klein maar schoon. Het strand ligt op ruim 2 km. Er is bij het strand voldoende P aanwezig. Als je fit bent kun je ook makkelijk lopen of anders fietsen huren. Fabio Brecia (de baas) is zeer aardig en proactief in het oplossen van problemen. De overige gasten zijn voornamelijk Italianen, een enkele Duitser en een Pools gezin. We hebben geen geluidsoverlast ervaren, ook niet uit omgeving. Minpunt: Rokers laten overal hun sporen na, dat wordt niet goed opgeruimd. Overal vind je peuken en as: altijd volle asbakken bij de receptie (waar buiten een zitje is), bij het zwembad ook in het gras en zelfs vele peuken in het gras in onze privé tuin, kennelijk van eerdere gasten.

• 2Sam09-08-2017

Nooit meer

Ik vond het niks aan ben zwaar teleurgesteld Vreselijk dat er op de site je van alles word wijs gemaakt vieze kamers vieze zwembad strand was toch verder dan er op de site aan gegeven word Spaans benauwde kamer geen airco badkamer die verstopt is wc bril die half los licht en helemaal verkleurd is kortom kam zo door blijven gaan ben teleurgesteld dit raad ik niemand aan

• 3Benjamin06-08-2017

Nooit meer!!!! Levensgevaarlijk.

Oud en gedateerd complex met een zeer vuil zwembad. Geen airco op de Bloedhete kamers. De koelkast wordt ook nog eens Bloedheet van buiten en waardoor de kamer al snel in een sauna veranderde. Wij haalden iedere avond voor het slapen gaan de stekker uit de koelkast vanwege de hitte. Complex en kamers zijn uitgeleefd en is aan een grondige verbouwing toe. Het water in het zwembad was zeer vuil en troebel. Overal losliggende betonnen stoeptegels zoals rondom het zwembad en de buitentrap waar je je nek over breekt.in het appartement komt er weinig en soms ook geen water uit de kraan. Even op een grasveld zitten zit er ook niet in vanwege de hondenpoep van de huisdieren. Volgens de uitbaters is het strand "om de hoek".dit is alles behalve waar. Het strand ligt zo'n 2,5km heuvels op en af van het complex af. Wil je naar het strand dan zul je toch flink moeten doorlopen/klimmen. Kortom een zeer teleurstellende vakantie aan overgehouden. Laat u niet misleiden door de fake reviews op het net.

• 7Andrea20-07-2011

Posto incantevole

Appartamenti spaziosi ed immersi in un incantevole verde, forse un pò datati come arredi. Qualità prezzo ottima.

• 3DANGREAUX25-08-2008

boule quiès

nous avons passés 1 semaine à Casale Belvedere et 2 semaines à i Lecci qui est une résidence mieux entretenue. A Casale Belvedere nous avons eu des problèmes de parking avec les propriétaires à l'année car les places sont chères ! C'est une résidence vieillotte. L'équipement dans les deux résidences est minimal : pas de climatisation, pas de lave linge ni vaisselle, 4 chaises même si vous êtes 5 ou 6. Mais le principal problème c'est le bruit : plusieurs discothèques en plein air de minuit à 5h, des bandes de jeunes qui entrent et sortent à toute heure, les avions qui passent à basse altitude.... Impossible de dormir sans boules quiès même à la sieste car c'est l'heure de lever des fêtards qui s'en donne à cœur joie dans la piscine normalement fermée de 13 à 16h. Beaucoup de moustiques également. Seule Emanuela à l'accueil relève le niveau. Je déconseille pour tout autre public que jeunes fêtards argentés car les prix sont élevés.

• 7Ebo17-08-2008

Geen nachtrust

Allereerst word je ontvangen door Silvano. Een uiterst irritante schreeuwerige Italiaan, die denk dat hij de eigenaar is, maar in werkelijk een onhandige beheerder. De appartement hebben dringend nieuw meubilair nodig. Receptie is nauwelijks bemenst. De nachtdicotheken gaan nog, de schreeuwerige jeugd absoluut niet. Iedere nacht word je wakker geschreeuwd door Italianen, die totaal geen boodschap aan anderen hebben. Water werd ook nog nacht afgesloten, want Silvano schreeuwt wel, maar kan niks. Absoluut geen aanrader voor gezinnen. Complex is leuk, maar de jongeren vergallen de sfeer. Zonde, want de ligging is mooi

• 8a.c. van velthoven20-07-2008

we hebben hier begin july een paar leuke weken gehad, de service was uitstekend, en de appartementen ruim. riccione is veel leuker dan rimmini

• 7a.c. van velthoven20-07-2008

leuke ligging , uitstekende srevice

we hebben er een paar leuke weken doorgebracht. de service van de goed engels sprekende receptiniste is uitstekend, regelt werkelijk alles voor je

• 4John Patrick15-08-2007

Accommodatie bestaat uit drie complexen. Wij zaten in Villa Alta. De ligging is voor gezinnen bijzonder ongunstig, omdat er een aantal openlucht discotheken naast liggen (3-4 keer per week open, half augustus zelfs dagelijks). Deze veroorzaken zeer veel overlast (tot 7 uur in de morgen) van schreeuwende en voorbij racende jongeren. Zelfs met ramen dicht geen oog dicht gedaan. De inrichting is zeer eenvoudig en zelfs uitgeleefd te noemen. Wij zaten met vijf personen in een driekamer appartement, echter stoelen zijn in 4-voud. Zelf koken lastige klus met enorme pannen waarbij de deksels niet passen. Hoeveelheid ruimte is wel OK. Onverzorgd zwembad met 40 cm hoog gras. In augustus is dit complex geliefd bij Italiaande jongeren die ook in de nacht veel overlast (lawaai) veroorzaken. Geen aanrader voor gezinnen, alleen als je zelf ook tot 7 uur in de ochtend gaat stappen is het te doen.

Appartement Residence Al Colle dei Pini info

• VaatwasmachineNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij