Hotel Pierre

1 review over Hotel Pierre in het Nederlands

goede ligging in rustige straat

Bianca
22-5-2010

Het hotel staat in een rustige straat met andere hotels en veel groen. Op loopafstand naar strand en centrum. Vriendelijk personeel. Eten goed, keuze menu. Ontbijt op terras.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pierre in Riccione (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pierre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pierre scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.