Hotel Fedora

3 reviews over Hotel Fedora in het Nederlands

Nooit meer!

MarMar
11-8-2011

Klantvriendelijkheid kennen ze daar niet (ze zijn dol op discussies aangaan> negatief). Ze leggen je niks uit, waardoor je voor rare situaties komt te staan. Erg gehorig, niet van het verkeer buiten maar van omliggende kamers. Het personeel was erg arrogant en stond niet voor je klaar. Wij waren ook de enige Nederlanders en daar zijn ze blijkbaar niet dol op. We werden gewoon genegeerd. Engels kunnen ze daar ook, bijna, niet dus om je verstaanbaar te maken had heel wat "voeten in de aarde". Kortom: absoluut geen aanrader!!!

Niet intrappen!

M.
30-7-2011

Bij dit hotel zijn de strandbedjes, parkeren en alles wat er nog meer bij komt kijken, naast overnachting en ontbijt, schrikbarend duur!! Je moet voor alles betalen!! Wij zijn er ingestonken!

strandfaciliteiten inbegrepen, gratis fietsen ter beschikking, zeeeer lekkere pasta's !

We hebben een aantal aanbieders voor Fedora voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fedora in Riccione (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fedora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fedora scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.