Hotel Conchiglie

Hotel Conchiglie

1 review over Hotel Conchiglie in het Nederlands

2007

Matig hotel vooral omdat er weinig te doen was en geen We

Hilde Meulenberg
13-8-2007

Matig hotel vooral omdat er weinig te doen was en geen eigen strandbedden. We wilden een kluisje in de kamer en dat kon niet?? Ons rolluik kon niet naar beneden en werd door een bromende "technische" man repareerd. douchen in het bad met aan je kont het douche gordijn geplakt. parkeren in de parkeergarage onder het hotel is super en verder ook hoor ik voel me nu een beetje een zeikende Nederlander het plaatsje Ricionne is echt leuk als je op zoekt bent naar een strandvakantie.

Gereisd Met partner in augustus 2007

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Conchiglie in Riccione (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Conchiglie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.