Hotel Ca Bianca

3 reviews over Hotel Ca Bianca in het Nederlands

Nooit meer

A. Jansegers
13-9-2010

Positieve punten: goede ligging, proper, heel vriendelijk personeel. Negatieve punten: single kamer te klein, klein bed, ofwel riskeer je uit het bed te vallen ofwel riskeer je je te stoten aan de muur. Eten: geen afwisseling, wordt niet aangevuld, in het midden van de week werd het buffet gewoon gehalveerd, is zeker geen 3 + waard.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 04 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig hotel

Monique
18-8-2009

Zeer fijn hotel met supervriendelijk personeel. Het dakterras was nu klaar en idd. een mooi uitzicht over de zee. Verder ligt het zeer centraal. Als je de straat aan de voorkant oversteekt zit je meteen in de winkelstraat waar het sávonds zeer gezellig is en aan de achterkant van het hotel sta je zo op het strand met gezellige strandtentjes. De kamers zijn idd. wat aan de kleine kant, maar zeer zien er zeer fris uit en worden goed schoongemaakt. Wij hebben gebruik gemaakt van de parkeergarage voor € 8,= per dag, wat wel aan te raden is. Verder goed ontbijt en het avondeten was gevarieerd en erg lekker. Ook in de omgeving is genoeg te bezichtigen, met name de dorpen Urbino en San Leo zijn erg mooi. Al met al zeer de moeite waard om nog eens terug te keren.

Gereisd Met partner in Tue Aug 18 2009 22:23:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Hotel

RoMa
25-6-2009

Hotel ziet er gezellig uit.Zwembad klein maar goed om even te zwemmen.Als het dakterras klaar is(volop mee bezig)super uitzicht met jacuzzi en gezellige zitjes dan is dit top.Zeer vriendelijk personeel.Airco werkte uitstekend, deze is nodig vanwege geluidshinder van verkeer in de nacht.Hotel ligt aan doorgaande weg naar Rimini en Cattolica.Vraag n kamer zo ver mogelijk v.d.weg.Erg veel kinderen in het hotel(schoolvakantie begint hier al per 5 juni)Eten was uitstekend,zelfs ontbijt.Kamers klein maar superschoon en balkon.Strandservice apart betalen (82 Euro voor 6 dagen).Wel handelen anders lig je achteraan.Fietsen van het hotel is grandioos.Parkeren is beperkt.Anders overdekte garage 8 Euro per 24 uur betalen.Ondanks de herrie (hoogseizoen en dat in juni)n prima verblijf gehad.

Gereisd Met partner in Thu Jun 25 2009 08:44:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Ca Bianca voor je op een rij gezet:

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adresviale DAnnunzio, 64 47838(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ca Bianca in Riccione (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ca Bianca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.