Hotel Augustus

10 reviews over Hotel Augustus in het Nederlands

geweldig hotel

daphne
15-9-2010

Zijn net terug uit italie, maar hotel is prima in orde. kamers worden diverse keren per dag schoon gemaakt. wij hadden half pension, dat is goed bevallen. elke avond keuze uit diverse gerechten en een uitgebreid buffet er bij. de receptie is zeer vriendelijk en proberen je of in het engels of duits te woord te staan. alleen het zwembad is niet echt geweldig, maar het strand is dicht in de buurt. het hotel heeft bij het strand bedjes die je kan huren en daarbij zit een volleybalveldje en douche en zelfs een toilet. een aanrader dus !!!!

Gereisd Met vrienden in september 2010

Zeer Goed en klantvriendelijk Hotel

M.van der Hoop
20-7-2010

Prima Hotel met prima service , zeer nette kamers personeel zeer behulpzaam.En Ontbijt + avondeten prima Al met al een zeer geslaagde vakantie en ook nog eens een zeer gezellig plaats Riccione en ook een zeer gezellig Nederlands stel ontmoet.

Gereisd Met partner in Tue Jul 20 2010 12:14:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, een aanrader in Riccione

Frank
25-8-2009

Goed en rustig gelegen familie-hotel met vriendelijk personeel. Weinig Nederlanders in het hotel vooral Italiaanse gezinnen.Vlak bij het mooie strand van Riccione en een lekker rustig zwembad op het dak. Kortom prima hotel, zeker de 4 sterren waard.

Gereisd Met partner in augustus 2009

Vakanties.nl

Goed hotel, goede service.

Tanja van Wolferen
24-8-2009

Dit hotel is ons prima bevallen. Het eten en de verzorging was zeer goed. In het hotel is verder geen entertaintment maar dit vindt je verder ook niet in Riccione. Eerste week nog met 10 Nederlanders en dit was gezellig maar toen in de 2e week bijna iedereen weg was werd het erg druk met Italianen. Deze zijn voor het hotel erg belangrijk en wij Hollanders kwamen op de 2e plaats. Riccione is een mondaine plaats met veel dure winkels en weinig gezellige betaalbare terrasjes. Een stukje livemuziek is bijna nergens te vinden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed hotel voor iemand die er van houd.

Edwin van der Schoot
13-8-2009

We hebben er niets te klagen gehad werd goed verzorgt 2x per dag schone lakens en handdoeken. De eerste paar dagen werden we goed geholpen met van alles en nog wat. In het restaurant was een man Guiseppe die hielp ons er goed met de kaart. Alleen na 2a3 dagen werd het drukker met italianen en toen zag hij ons niet meer staan. (beetje jammer). Het is dat we een leuk ned. stel hebben ontmoet maar anders was het niet zo leuk meer omdat het echt te druk was met italianen. En daar vlogen ze voor. We zijn er geweest maar ga er niet meer heen, je moet er echt van houden om tussen die lui te zitten.

Gereisd Met partner in augustus 2009

Mooie rustige plek.

Woldring
1-8-2009

Zeer goed hotel,prima rustige ligging,uitstekende parkeermogelijkheden,zeer goede en vriendelijke bediening.Het enige minpuntje is het super kleine balcon.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het was een heel gezellig en aangenaam hotel

Isabelle
30-7-2009

Heel lekker eten, heel mooi strand en het is er ook heel gezellig!

een aanrader

Gereisd Met partner in juli 2009

Op loopafstand van centrum en strand

arthur
30-6-2009

Rustige ligging maar wel overal dichtbij; ideaal om na de drukte even tot rust te komen. Hotel beschikt over vrijwel alle hedendaagse faciliteiten w.o. internet, eigen parkeerterrein, fietsen. Blinkt uit door gastvrijheid en service (vooral Giuseppe). Eten uitgebreid en voldoende keuze (vlees/vis)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2008

geweldig

Morren
9-6-2009

rustig gelegen en toch midden in het centrum.

Het eten was goed, maar elke dag hetzelfde salade buffet en nagerecht.

Gereisd Alleenreizend in juni 2009
2008

Prima hotel

Lonny en Yannick
13-7-2008

De straat uitlopen en je bent op het strand. Goede kamers, niet groot, klein balkon. Netjes, goede service , erg vriendelijk personeel. Eten was lekker en genoeg keuze/variatie. Zeker de moeite waard.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Augustus in Riccione (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Augustus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.