Hotel Alexandra Plaza

ItaliëEmilia RomagnaRiccione (Adriatische Rivièra)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Alexandra Plaza voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 11 reviews

8.2FantastischScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over Alexandra Plaza

• 7connyank02-09-2015

Ver van het Centrum

Het zwembad is klein. Het kinderzwembad was deze week gesloten toen wij er waren. Tijdens diner, altijd dezelfde tafel. Ook op het strand altijd dezelfde bedjes. We waren er in juni, het was erg rustig. eerste 3 dagen 10 gasten, in het weekend kwam er een bus bij. Dit is het laatste hotel in de rij en zeker 3 km van het centrum. Eten is goed maar het keuze menu is minimaal. Personeel spreekt geen Engels dus geen aanspraak, communicatie is lastig. verder zijn ze wel vriendelijk. Eigenaresse heeft alleen belangstelling voor Italiaanse gasten

• 9Fournier Chantal24-06-2015

Très bon hotel

Nous avons séjourné au Alexandra Plaza hôtel du 06 au 20 juin. L'hôtel est très bien, les chambres et selles de bains,bien qu'un peu petites, sont fonctionnelles. La nourriture est quant à elle, excellente, et un très bon service. Le personnel est très très gentil. Hôtel à recommander.

• 8Marc17-08-2014

Heel fijn, no nonsens

Fijn no nonsens hotel met lekker eten

• 0Wendy van Creij03-06-2012

Super vakantie, zeker in het voorseizoen.

Wij zijn net terug van een super leuke vakantie in Alexander Plaza. Omdat het nog het voorseizoen betrof (1e week juni) was het erg rustig. Ligging is prima direct aan het strand (met eigen ligbedden). Zwembad was nog echt koud. Dagelijks wezen fietsen met de fietsen van het hotel. Vooral bij de haven en de winkelstraat erg gezellig. Wij waren er met een zoontje van negen en deze werd door het personeel echt in de watten gelegd. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten is prima, vier gangen keuze menu met echte Italiaanse gerechten. Ook vaak hapjes in de tuin of wat lekkers bij een drankje. Wij gaan zeker terug! Wij hadden een gerenoveerde kamer met balkon op zijzeezicht.

• 8Naushad Boedhoe19-10-2011

Goed hotel op een mooie plek

Vriendelijk en service-gericht personeel. Hotel ligt direct aan een mooi zandstrand. Wij waren er in de nazomer en toen was het gelukkig minder druk op het strand. Midden in de zomer moet het wel erg vol zitten. Sommige kamers zijn wel aan de kleine kant. Het hotel is schoon.

• 9BM-ND09-06-2011

Zeer verzorgd strandhotel met excellente keuken

Zeer verzorgd hotel onder familiale leiding aan het strand, net buiten het centrum van Riccione. Ideaal voor strandvakanties of om op eigen houtje de streek te verkennen. Prima service en een excellente keuken: saladebuffet - 1e en 2e gang naar keuze uit een dagelijks variërende kaart met per gang telkens 4 verschillende keuzemogelijkheden - dessertenbuffet. Het merendeel van het personeel spreekt geen Engels of Frans (wel Duits), maar iedereen doet uitermate zijn best om je toch verder te helpen en in de meeste gevallen is er wel ergens een collega in de buurt die toch een mondje Engels verstaat. Kortom een absolute aanrader!

• 8Fam. Sneekes17-07-2010

Goed hotel!

Goed verzorgd hotel met een prima ligging, direct aan het strand. Je krijgt ook gratis twee strandbedden en handdoeken. Dit wordt echter niet verteld, hier moet je zelf naar vragen. Dat geldt voor meer dingen, ze leggen je weinig uit. Er wordt bijvoorbeeld niet uitgelegd waar je moet eten en dat je gratis fietsen kunt gebruiken! Daar moet je zelf allemaal achter komen. Communiceren is ook wat lastig, Italianen spreken nauwelijks Engels. Het eten is prima en je kunt dit zelf van de kaart kiezen. De kamers die nog niet gerenoveerd zijn, zijn netjes, maar wel wat krap. Ook zijn de bedden erg hard. Verder een prima hotel met een prachtige ligging bij het strand, op een paar minuten van het centrum van Riccione en in de buurt van Rimini.

• 8Penninx23-09-2009

Geweldig hotel op loopafstand van het centrum.

Een goed hotel met lekker eten en goede service. Direct aan het strand met eigen ligstoelen en parasol. Kamer met zijzeezicht. Geweldig. Zowel zicht op zee, kustlijn als land. Hotel is aan te bevelen. Goed verzorgd.

• 8slokkie10-08-2009

leuk hotel, heerlijk eten

Leuk hotel met zeer vriendelijk personeel, de eigenaresse maakt het allemaal erg persoonlijk, wij hebben een feestavond gehad tijdens ons verblijf en een borrel met hapjes, erg gezellig en heerlijk!! voor de kinderen is het perfect, de tuin uitlopend zo het strand op, waar iedere avond een kinderdisco is en een grote speeltuin, de tuin is lekker rustig en de 2 zwembaden zijn prima. Het hotel zijn ze aan het verbouwen, de 1e week zaten we in een oudere type kamer en week 2 in een gereoveerde fantastische kamer, mooi itliaans design, als alle kamers zo worden dan is het echt een aanrade, helemaal met de prijs/kwaliteit verhouding! We hebben vaak 'savonds in het hotel gegeten terwijl we naar de stad wilden gaan maar de keuken was echt fantastisch! wij hadden halfpension geboekt en konden aangeven of de lunch of diner werd gebruikt in het hotel. zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar

• 8J. Kruizinga09-07-2009

Typisch sfeervol Italiaans hotel pal aan de kust

Fantastisch hotel net buiten Riccione direkt aan de kust , verzorgde en schone kamers , prima ontbijt buiten in de tuin en uitstekend eten ( tip : boek halfpension ). Strand is goed verzorgd , eigen bedjes en speeltuin voor de kids. Prijs / kwaliteit is prima : een goede espresso kost slechts 1.30!

Hotel Alexandra Plaza info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar