Hotel Adelphi

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Adelphi voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Adelphi in het Nederlands

Nooit meer , vlooien.

DD
1-8-2012

Ontvangst was netjes , kamer erg klein. Airco werkt niet goed. Was niet

Koel genoeg. Badkamer erg klein. KlapDeurtjes om te douchen, alles werd nat.

Dat was niet het ergste . Wij zaten in kamer 206, deze leek op het oog schoon. Midden in de nacht werden we besprongen door de vlooien . Volgende dag gelijk uitgecheckt en uitgelegd, er was geen compensatie en de 2 drankjes die we aan de bar hadden gedronken moesten we nog

betalen. Nadat we uitgecheckt hadden zagen we dat de kamer gewoon weer werd door verhuurd aan andere mensen. Trek je eigen conclusie dan maar .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adelphi in Riccione (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adelphi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.