Hotel Adelphi

HotelWeer vandaag28°21°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Adelphi voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Adelphi in het Nederlands

Nice clean lovely place to stay

amarinomallo
8-5-2017

Friendly nice Hotel seafront: clean confortable rooms with new refurbished bathroom, delicious breakfast and very friendly helpfull staff.

Also have a backyard swimming pool and a play area for children. Efficient bar service all day and night. Great aperitifs with plenty offered snacks!

Nooit meer , vlooien.

DD
1-8-2012

Ontvangst was netjes , kamer erg klein. Airco werkt niet goed. Was niet

Koel genoeg. Badkamer erg klein. KlapDeurtjes om te douchen, alles werd nat.

Dat was niet het ergste . Wij zaten in kamer 206, deze leek op het oog schoon. Midden in de nacht werden we besprongen door de vlooien . Volgende dag gelijk uitgecheckt en uitgelegd, er was geen compensatie en de 2 drankjes die we aan de bar hadden gedronken moesten we nog

betalen. Nadat we uitgecheckt hadden zagen we dat de kamer gewoon weer werd door verhuurd aan andere mensen. Trek je eigen conclusie dan maar .

Unvergessene Urla.ube in Riccione und Umgebung

Familie R. Jost
        22-11-2010

Hervorzuheben sind neben der Freundlichkeit des Personals die Sauberkeit der Zimmer sowie der Nebenanlagen: Schwimmbad, Bar, separater Frühstücksraum auf der Dachterrasse. Das Hotel verfügt über zugangsgesicherte Parkplätze (Schlüssel für Schranke und numerierter Platz), Fahrräder kostenfrei nutzbar, Spielbereiche und TV auch im Gemeinschaftsraum. Bei Erkrankung unseres Enkels wurde schnellstens ein Facharzt vermittelt und weitere Hilfen angeboten. Es wird ständig darauf geachtet, daß keine ungebetenen bzw unerwünschten "Gäste" ins Hotel gelangen, so daß wir uns jederzeit sicher fühlten. Sehr günstig ist die unmittelbare Strandnähe (nur über die Straße). Diese Bewertung gilt für 8 Aufenthalte im Zeitraum 1994 - 2005.

We hebben een aantal aanbieders voor Adelphi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adelphi in Riccione (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adelphi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Adelphi scoort een 8.75 uit 10 op basis van 3 reviews.