Hotel Azienda Agrituristica Case Riglio

Hotel Azienda Agrituristica Case Riglio

1 review over Hotel Azienda Agrituristica Case Riglio in het Nederlands

Bijzonder mooi landhuis met grote tuinen

cos
1-6-2016

Hier komen we zeker nog een keer terug. Beetje moeilijk te vinden maar absoluut de moeite waard. Mooie grote kamer, goede bedden, met open haard. Helaas konden we op die dag niet dineren. Lijkt me heerlijk om daar buiten te dineren.

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Azienda Agrituristica Case Riglio

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azienda Agrituristica Case Riglio in Pontenure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azienda Agrituristica Case Riglio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.